mandag 4. mars 2013

Trines vårlige kjøkken!

 
To innlegg på en dag, det var jammen lenge siden! Tusen takk for hilsener angående pynten på trappa:) Påskeliljene lever i beste velgående selv med noen minusgrader på natta, men nå står de under tak da:)
 
Jeg tok noen bilder da vi var i bursdag hos søstra mi i går! Vi har funnet oss hver vår snekker som har bygget hvert vårt hus til oss, veldig lurt:)
 
 

Søstra mi har et kjøkken på 50 kvm, så her er det plass til alle! Den ene veggen er rosa, og det er hun like fornøyd med etter over åtte år! (jeg tok visst ikke bilde av den) Herlig med farger!:)



 
Ellers er jeg endelig i gang med en velbehøvd livsstilsendring! Det har blitt mye kos (dere vet jo hvor glad jeg er i å bake...) de siste årene, som har resultert i litt for mange kilo. Nå er det viktigste for meg å ha en sunn og frisk kropp, men jeg har lyst til å føle meg mer vel, og mer som meg selv igjen:)
 
Etter tre uker er jeg veldig fornøyd. Vekta viste i dag -5,1 kilo, og selv om jeg ikke forventer at det skal fortsette i det tempoet, må jeg si det har vært godt med en kickstart! Og det er utrolig hvor greit det går når man bare kommer i gang! Og når jeg har skrevet det her har jeg enda større press på meg;)
 
 

 
 
 
ha en riktig fin kveld!
 
 
 

16 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, så utrolig flink du er!!! Kan jeg spørre "hva" du har gjort? Ellers må jeg si at bloggen din er nydelig:)

Anonym sa...

Så fint!!!! Lurer på hvor de fine liftgardinene er fra??

Lina sa...

Så nydelig søstra di har det! :) og så flink du er! Tøff som deler det her ;) sikkert smart med litt ekstra press ja :) Lurer óg på "oppskrifta" :D

Jatte sa...

WOW for ett kjøkken, må være deilig med så stort kjøkken - det er min drøm også ;)

Så flink du er med livsstilsendringen, masse lykke til videre!

Ha en fin uke,
Klemmer fra Jatte♥

Kjersti sa...

-5 kg på tre uker er et utrolig bra resultat! Lykke til videre!

A-H sa...

Så fint det er hos søstra di, skjønner jo at det ligger til familien dette med å ha det pent rundt seg , søster , mamma, og tante :)
Og så flink du har vært, er selv inne i en endring, begynte i november og hittil minus 5,5 kg på meg ! Og ikke minst, masse ekstra energi !! Hurra!!!

Linda sa...

For et flott kjøkken, og så masse deilige friske farger! :)
Ha en fin dag!

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Så hyggelig det er hos søsteren din, og tenk å ha så stort kjøkken! Ja, takk!!!

Ønsker deg lykke tild med et sunnere liv, og så gøy at du alt ser resultater!

Klem Cathrine :-)

stallnilsen sa...

Nydelig kjøkken og gratulere med flott vektnedgang, lykke til videre.

Lisbeth ;)

Sandra sa...

Så fint kjøkken, så fin stemning! :D

Gratulerer med vekttapet!
Det er morsomt når det går så fort, men det vil også stagnere litt, men hold motet oppe, så vil man se resultater! :D
Om ikke på vekta, så på målene og en strammere kropp! ;)

Et tips: Ta bilder. Det gjorde jeg, og det var veldig motiverende når vekten stagnerte! ;)

Sandra sa...

Så fint kjøkken, så fin stemning! :D

Gratulerer med vekttapet!
Det er morsomt når det går så fort, men det vil også stagnere litt, men hold motet oppe, så vil man se resultater! :D
Om ikke på vekta, så på målene og en strammere kropp! ;)

Et tips: Ta bilder. Det gjorde jeg, og det var veldig motiverende når vekten stagnerte! ;)

Caroline sa...

Så flott søstera di har det,herlig med farger:)
Så vårlig å fint på trappen din,ja nå våres det veldig,deilig å kunne sette ut litt blomster på trappa:)
Så flott at du har fått en bra start på livsstilsendringen din,gir jo litt ekstra mot til å fortsette;)
Lykke til videre!
Klem Caroline

Jentå fra Vornese sa...

For en stor og deilig kjøkkenkrok!:-) og så 50kvad..drømme...;-)
Skulle gjerne likt å visst hvor du fikk selvkontrollen til å klare å gå ned så mye, her er og blir det stabilt alt for mye for jeg har ikke det minste snev av verken fornuft eller kontroll på meg selv.. men men, er kun en person som kan endre på det;-)
Du er hvertfall kjempe flink!:-D
Ha en herlig onsdag:-)
Gina

Anonym sa...

ÅÅÅ så fint. Hvor er rullegardinene eller lift gardinene kjøpt??? Vil ha...

am design sa...

WOW så flink du er!!! Og så fint det er hos søsteren din!!!
God natt til deg og sov så godt!!
Klem fra Anne-Marit

Browneyedgirl sa...

Vilken otroligt fin blogg =)
Ha en toppen dag så kommer jag snart tillbaka. Kram