søndag 24. februar 2013

Vinterferie


Bilde tatt under dagens skitur!



Det har vært ubeskrivelig godt med noen fridager med familien! Vi fikk låne leiligheten til pappas samboer, den er i nydelige Rauland. Vi har gått skiturer hver dag, og ungene har blitt kjempeflinke! Jeg kommer meg jeg også, jeg er nemlig på samme nivå som dem;) Lange, deilige dager hvor klokka kan leve sitt eget liv var akkurat det jeg trengte! Og jeg er så glad det snart er mars, og bare fire uker til påske!


Fridagene har gitt meg ny energi, og tid til drømme og planlegge! Det er mye jeg har lyst til, og jeg håper idèene snart kan gjennomføres!
 
 
 
 
 
Håper du har hatt en fin helg!

6 kommentarer:

Fjordheim sa...

Høres herlig ut.
Ha ei riktig god uke :)

Linda sa...

Herlig! :) Ha en fin kveld!
Linda

Unni sa...

Herlig med ferietur sammen med familien ;-)

Fru Andersen sa...

Det hørtes veldig koselig og kjekt ut! Dere er flink til å kose dere sammen med barna både inne og ute.

Nyt dagene, og snart er det vår ;-)

Anonym sa...

Ser ut som dere har storkoste dere, ja;) så koseli å høre fra dg. Synd d ikke er så ofte som før, men d skjønner jeg jo godt siden du jobber en del. Ønsker dere en fantastisk fin dag! Cathrine, Trondheim

Anonym sa...

Herlige bilder :o)
Blir glad av å lese bloggen din Silje :o) Klm fra Solveig