torsdag 7. februar 2013

Så nydelig!


 
 
Så nydelig å komme hjem fra jobb kl. 16, og stua er helt lys! Da passet det perfekt at en hortensia ble med hjem fra butikken, som kunne erstatte visne tulipaner! Det hadde selvfølgelig vært enda bedre om man faktisk kunne se ut av vinduene, jeg får finne frem de geniale vindusklutene snart! (til helga kanskje?;))
 

 

 
Noen ganger er det enkle det beste... Augusta kom stolt inn med en "bukett" til meg tidligere i uka. Både hun og Ferdinand er overbevist om at kvistene snart slår ut i blomst!
 
 
 
Nå skal de siste lysene tennes, og fruktsalat lages, før jeg får besøk av ei nydelig venninne!
 
 
 
 
 
 
ha en fin kveld!
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

Rose Victorien sa...

bonne soirée a toi
rose

Hulda sa...

Flott hortensia, som gjorde seg godt på bordet. Synes kvistene du fikk av barna var dekorative. :) Kos deg med besøk.

mirjamsdrøm sa...

Nydelig hortensia!
Koselig hos deg :)
Barnebuketten var jo sjarmerende da ;)
Ønsker deg en fin kveld og helg!
Klem Mirjam

Anno 1924 sa...

Synes hortensia er en så vakker blomst. Jeg kjøper som regel så lenge sesongen på den varer. Den gjør seg så fint på bordet:)
Buketten plukket av ungene var utrolig sjarmerende!

Tonje Merethe sa...

Så nydelig du har det. Vakkert med både hortensia (har en selv her nå) og de store eføyene i hjerter. Nydelig..

Og så sjarmerende bukett da. Tror også den snart springer ut i full blomst ;)

Ha en fin helg Silje.
klem fra Tonje Merethe

Anonym sa...

Tusen takk for nydelig oppvartning og venninneskravling! Rett og slett akkurat det jeg trengte! :-)