lørdag 2. februar 2013

Lat lørdag

 
 

Noen bilder tatt en rolig lørdag i februar. Fyr i peisen og tente lys inne, en bittelillesøster som tok en lang formiddagslur, storesøsken som lekte med nabobarn ute i snøen, og en pappa som fikk kjørt noen lass på søpla. Jeg fant frem vaskebøtta og tok bl.a. frem fattigmannssølvet som har støvet ned på toppen av et skap i flere måneder.
 



 
Ellers er jeg i bestille-sydentur-modus, som jeg pleier på denne tiden. Vi tenker å dra en uke i juni, til et barnevennlig sted, gjerne en gresk øy. Noen som har tips til fine steder og gjerne et fint hotell?
 
 

 
 
 
 ha en fin lørdagskveld!
 
 

12 kommentarer:

Audhild sa...

Åh, nydelige bilder!

Kan anbefale Rhodos, og plassen Kolymbia! Vi varpå Atlantica Aegean Blue i juni i fjor og stortrivdes!
Ikke noe stor by, men flotte hoteller å velge i ( og de fleste har all inclusive) og strand like ved!

My Dream sa...

Så hææærlige bilder altså... :) kjemp flink du er... lyse fine bilder...
Du har det kjempe fint... :)

Ser ut så dere har fint vær selv om en ikke set ut... haha... :)

Ha en fin fin lørdags kveld.

Klems Diana.

Monika sa...

Herlig :) Vil anbefale Alcudia på Mallorca. Prinsotell hotell :) Rolig,barnevennlig, fin sandstrand, fine basseng, fin resturant og fine romslige rom! Vi hadde en hærlig ferie der! :) God helg videre :)

Fru Andersen sa...

Koselig med slike dager, greit å få gjort litt og å holde på med vaskebøtten er jo nesten som terapi ;-)

Nydelig bord du hadde dekket under her!

Nattaklem!

Silvia sa...

Flotte bilder. Kan jeg spørre hvor det flotte speilet er ifra?

Anonym sa...

Hei Silje!

Jeg anbefaler deg å sjekke ut et hotel som ligger på Rhodos som heter Mythos Beach Resort. Vi reiste med Apollo. Fantastisk hotell med All inclusive om dere ønsker det. Vi var der i to uker i juni i fjor. Kjempe god mat for både barn og voksne. Har aldri opplevd noe så bra hotell før og vi har reist mye. Her fikk vi det vi betalte for å vel så det :-) Lykke til!

Anonym sa...

Hei Silje!

Nydelige bilder som alltid! :-)
Takk for at du blogger og deler de med oss! :-)

Jeg vår på Samos når jeg vår liten. Den gangen var øya lite i bruk av turister og utrolig sjarmerende. Husker de flotte strendene som man hadde nesten helt for seg selv, med unntak av noen fast boende. Ordentlig Gresk atmosfære! :-)

Klem fra Marte

mette sa...

Deilig med helgedager på denne tiden. Vi skal leie feriehus til sommeren. I Spania, ikke langt unna Malaga. Men har ingen erfaringer derfra,satser på det vi har hørt om den lille byen bare.

Monica sa...

Tips: Kypros - Sunwing Sandy bay. Et eldorado når an reiser med små barn.

Kan jeg spørre om et tips tilbake:?)Har funnet ut (litt overassket her) at jeg blir 3 barns mor til sommeren. Har du lyst til å skive et innlegg en gang om tre barns mor tilværelsen så hadde jeg blitt glad! For eks utfordringer og praktiske råd... Går og klør meg litt i hodet her på hvordan man gjør ditt og datt med tre små...:)

Anonym sa...

Lefkas , hotell porto gallini spa and summer resort . Fantastisk sted der du har alt du trenger : flotte basseng , privat Strand , nydelig mat .. Perfekt når man skal være en uke og bare slappe av . Vi var der med ungene ( 5 og 8 år ) i fjor i juni .. Kjempefint :)

Anonym sa...

Heia:) jeg vil også anbefale Rodos. Vi har vært der i 7 år med 1,2 og 3 barn. Vi har reist med ving, sun wing Kalithea heter hotellet:) Lykke til!!

Anonym sa...

Hei Silje ! Jeg ville valgt et Blue village Hotell ( Star Tour ) eller Sunwing (Ving) Fantastisk å reise med når en har små barn!! Barnevennelig å god mat,strand,basseng og masse underholdning for de små:) All inclusive er også absolutt å anbefale! Lykke til!!:)