søndag 13. januar 2013

Søndagskveld

 
Så er nok en helg over, og vi er snart i midten av januar! Det er herlig å tenke på at det blir lysere for hver dag.
 
 
 
 
Vi har hatt en rolig helg. I går dro vi avsted til akedag med barnehagen, og stusset over dårlig oppmøte da vi kom frem. Kanskje ikke så rart siden akedagen viste seg å være 9.februar;)  I dag var det rett og slett for kaldt til å gå ut med ungene. Når gradestokken nærmer seg -20 har vi det best inne i varmen:) I kveld har mannen og jeg sett Hobbiten på kino, og jeg er fortsatt anspent i kroppen! Gleder meg allerede til den neste kommer.
 
 
 
 
Håper du har hatt en koselig helg, og får en...
 
 
 
 
...fin ny uke!
 
 
 

6 kommentarer:

My Dream sa...

hahhaa... morsomt... 9 feb blir sikkert en fin akedag... kaldt her og. Og med ny baby i hus er d for kaldt å vere ute... så... kan bli litt lange dager...

Ha en fin søndagskveld...

Klems Diana.

Ninni sa...

Fort gjort å bomme litt på tiden;) Koselige bilder!
Har forresten sendt deg en mail:)

Ha en fin kveld!

Klem Ninni

Jentå fra Vornese sa...

Hihi, å bomme på datoen kunne like gjerne vært meg som gjorde;-)
Her viser gradestokken -5 til 0 ca for tiden, passelig kaldt :-)
Ha en fin uke!:-)
Ginaklem

Anonym sa...

Som jeg skulle gjort det selv! Men dere får det sikkert fint i februar også. Fin ny uke til deg Silje - hilsen Berit

Mitt hjerte sa...

Stemningsfulle bilder! Liker speilet ditt så godt, er det gammelt?
Høres ut som dere har hatt ei skjønn helg og den aketuren var vel ikke så bortkasta heller:)
Kino med mannen ble jeg inspirert av, det var leeenge siden hos oss;)
Viktig å kose seg med maken også <3
Ønsker deg ei fin uke kjære deg, klem Merete

Linda sa...

Så koselige bilder! :) Ha en fin dag!
Linda