onsdag 16. januar 2013

På lunsjbesøk

 
I dag ble ungene og jeg bedt på lunsjbesøk til mamma. Jeg tok med meg kameraet, og fikk knipset noen få bilder:)
 
 
 
I gangen er det lyst og luftig, endeveggen av leiligheten har frostet glass.
 
 
 
 
 
 
 
Tulipaner, kanskje på sitt vakreste synes jeg!
 
 
 
Takk for en koselig formiddag og nydelige rundstykker mamma:) Flere bilder av leiligheten hennes kan du se HER!
 
 
 
 
 
 
ha en fin kveld!
 
 
 
PS! Jeg skal prøve å bli flinkere til å svare på spørsmål i kommentarfeltet under innleggene:) Så følg med der om du har spurt om noe;)
 
 

5 kommentarer:

stallnilsen sa...

Så koselig og være på lunsj besøk hos mamma , og så koselig moren din hadde det :)

Ha en fin kveld, hilsen Lisbeth ;)

sajuki sa...

great ;)
Greetings from Poland :D
Katarzyna


www.sajuki.blogspot.com

Nennes sa...

Den lykten var lekker, nydelige blomster.

Ha en fin kveld!

Klem :)

Linda sa...

Så hyggelige bilder! :)
Ha en fin kveld!
Linda

Jatte sa...

Så fint hun har det! Ser hvor du har det fra ;)

Ha en fin kveld,
Klem Jatte♥