søndag 20. januar 2013

Kveldsstemning

 
Vips, så var det søndagskveld. Kanskje den kvelden i uka jeg liker minst, for å være helt ærlig. Jeg blir alltid litt "søndagsdeppa" fordi helga har gått alt for fort, og en hel ny arbeidsuke ligger foran. Men så kommer mandagen, og alt er ok. Hverdager er fine de også!
 
 
 
 
 
Vi har hatt en fin helg! Mamma ga søstra mi og jeg med familier billetter til Disney on Ice og en natt på hotell i julegave! Det må vel være en av de beste julegavene en småbarnsfamilie kan få! Så vi har vært på tur, tatt tog, spist nydelig mat, bodd på flott hotell, og sett et kjempebra show! Ungene sovnet nesten før de la hodet på puta i kveld:)
 
 
 
 

Lysene har vært tent, og det har vært fyr i peisen i kveld.
 
 
 
De søte lysestakene fikk jeg av svigerinna mi til jul. Hun bor på Kreta, og jeg lurer på om de kanskje kan være derfra:) Fine er de ihvertfall:)
 
 
 
Nå skal de siste forberedelsene før en ny uke gjøres, før vi kryper til sengs.
 
 
 
 
 
jeg ønsker deg en fin, ny uke!
 
 
 

10 kommentarer:

♥ Helen sa...

De søndagsbildene dine var iallfall utrolig fine.
Ønsker deg en fin ny uke.

Blåbærtua sa...

Så nydelige stemningsfulle bilder:)så flott opplevelse med tur og show!
Lever lenge på det!

Fin ny veke til deg!
Klem fra Lillian

martuchnaj sa...

:-))))

Lisa Moen sa...

levende lys = kos:)

Anonym sa...

Snill mamma du har - fant en gave midt i blinken hun :-) ha en fin fin dag! mvh
karjis

Linda sa...

Så hyggelige søndagsbilder! :) Håper du har hatt en fin start på uka!
Linda

Ida sa...

Stemning:) Håper uka bli bra selvom jeg kjenner igjen følelsen! Har sendt deg en mail, men vet ikke om du ha fått den? Lurte p om du husker koden til fargen du har på tallerkenhylla på hytta deres? Har lyst å en slik farge på barnerommet nemlig:)

Anonym sa...

Hei Silje :o) Nydelige stemningsfulle bilder .Er en stund siden jeg var "innom" deg.Ønsker deg og dine en topp uke.Klm fra Solveig

am design sa...

Fin uke til deg også! Tirsdag allerede og tirsdagskveld på TV2!!!

Ha en fin dag i vinterkulda.
Klem fra Anne-Marit

making baking and creating sa...

I like these pictures with a bit of mistery. Greetings.