mandag 7. januar 2013

Jeg trenger....

 
....FARGER på denne tiden!
 
 
 
Ranunklene på bildene er fra i fjor, tror ikke det er lenge før årets første må handles inn:)
 
 
 
 
 
Jeg svarer på noen spørsmål her, for jeg glemmer å svare under kommentarfeltet...
 
 
 
I Gøteborg pleier vi å bo på Scandic Europa. Fint familiehotell med perfekt beliggenhet (og Pizza Hut i kjelleren;))
 
 
Tallerkenhylla på hytta er gammel, men jeg har malt den i en farge fra Nordsjø, husker dessverre ikke hva den het.
 
 
Flisene over kjøkkenbenken er kjøpt på Modena.
 
 
 
Hvis det er noe jeg har glemt å svare på, spør igjen!
 
 
 
 
 
 
 
 
ha en fin tirsdag!
 
 
 
 
 
 

8 kommentarer:

Diaperdivadiary sa...

Nydelige blomster! Og bilder! :-)

perler-og-prestekrager sa...

Å, så vakre farger til å bli GLAD av! Jeg kjenner følelsen av å måtte friske opp med farger etter at julen er pakket bort. Ha en fin dag:) Jeg er såå glad i bloggen din!

Hjem og Glede sa...

God morgen skjønne Silje!
Å så herlig header!

Og blomster MÅ vi ha!
Deilig for øynene å se de flotte bildene.


Ha en vidunderlig uke.

Klem Camilla.

Blåbærtua sa...

Så nydelige blomster,gleder meg til dei kommer i butikk så vi kan få vakre farger inne:)
Ein fin dag til deg!
Klem fra Lillian

stallnilsen sa...

Så nydelige farger på Ranuklene dine, æ træng også litt farger på denne tia etter jul.
Nydelige bilder.

Koselig om du stikker innom mæ.

Lisbeth ;)

Jenny - supersnella sa...

ranunkler er en av mine favoritter :) Gleder meg til butikkene bugner!

Ha en fin kveld :)
klem

Camilla sa...

Hei

Vil gjerne komme med et tips til hotell i Gøteborg for trengende småbarnsfamilier. Vi leide et familierom på Elite park avenue Hotel øverst på avenuen.(gangavstand til Liseberg og sentrum) til snaue 1000 nkr. "Rommet" var stort og inneholdt bad med badekar, stort soverom, en skillevegg og bak der var det en liten sittegruppe (sofa + lenestoler, tv etc) i tillegg til en entre med plass til vogn, ytterklær etc. Helt topp. Frokost var med i prisen og i frokostsalen var det et gigantisk akvarium som underholdt ungene etter de var ferdige med maten. Servicen var upåklagelig.

Anita Kristin sa...

Nydelege bilete og herlege fargar. Skikkelig fargeklattar. Akkurat det ein treng no.