onsdag 30. januar 2013

Fin fridag!

 
Dette har vært en usedvanlig fin fridag! For første gang på flere måneder har jeg boblet over av energi, og når sola skinte fra blå himmel og snøen smeltet fra taket fikk jeg en stor følelse av at våren er på vei! Jeg vet det er noen uker igjen, og vinter er vel og bra det, men det føles så utrolig godt å tenke på at vi har lysere tider i vente!
 



 
Som sagt var jeg full av både energi og vårfølelse i dag, og jeg fikk endelig ordnet litt i huset igjen! Kjøkkenet fikk seg en vask, gulvene er støvsugd, vaskemaskinen har gått i ett, og tepper og pledd er vasket.
 
 

 
Til lunsj ble det pannekaker, ungenes favoritt!
 


 
Gulvteppet som har ligget under spisestua forsvant ut, og det kommer ikke tilbake igjen! Da det forsvant ble det enda tydeligere hvor mye gulvet vårt har forandret seg i fargen, og jeg likte det så mye bedre før. Jeg har noen planer, må bare overtale mannen:)
 

 
 
Tusen takk nok en gang til dere som følger meg på bloggen og på Instagram. På sistnevnte heter jeg nå silje_sin, kanskje dere som sier dere ikke har funnet meg der finner meg nå:) Tusen takk for alle gode ord, det betyr mer enn dere aner!
 
 
 
 
 
 
ha en fin kveld!
 
 
 
 
 
Jeg skal dekke bord til morgendagens klubb!
 
 
 
 
Et par svar igjen til slutt: Kjøkkenet vårt er nå lakket i 0502-Y, egghvit. Hva den forrige fargen heter vet jeg dessverre ikke. Dådyrene er kjøpt på Home&Cottage for noen år siden.
 
 
 
 

9 kommentarer:

mirjamsdrøm sa...

Heisann!
Høres ut som en herlig fridag :)
Det har det vært her også idag, slike dager gjør godt!
Herlige bilder fra hjemmet ditt ;)
Håper du får en fin kveld også!
Klem Mirjam

Monica sa...

Er det ikke deilig når lyset kommer tilbake? Det har flommet inn her i dag, herlig!

Linda sa...

Jeg blir alltid i godt humør av å titte innom hos deg! :) Jubler også for lyysere tider!!
Ha en fin kveld!
Linda

tronderlivetmitt sa...

Er det ikke utrolig hvor mye energi noen solstråler kan gi. Du har forresten et kjempefint kjøkken.

Justyna Majewska sa...

Your home is perfect!!! Like house of my dreams...kitchen is wonderfull:)))
Good job for You,congratulation!!!
Greets,
Justine
mojbialydomek.blogspot.com

alveveien sa...

Så koselig kjøkken! Og stas for de små og være med på matlaging tenker jeg;) Klem!

My Dream sa...

såååå nydelige bilder av eit vakkert hjem... jammi pannekaker!! mmmm....

kos dere videre!

klems Diana

Anonym sa...

Koslige bilder :o) Så deilig å føle at våren er på vei igjen :o) ha en flott dag.

klm fra Solveig

Tante Titti sa...

Du har ett lekkert kjøkken!
Har sett over Kjøkken-innleggene dine, og forstår hvorfor du ønsket male det i ny farge ja... Her er planen den samme - iløpet av veldig kort tid. hehe...
Høres ut som du har hatt en deilig fridag, håper helgen din blir like fin!
Titti-klem