lørdag 5. januar 2013

Det gikk:)

 
Tusen takk til dere som hjalp meg så jeg fikk til å lage et innlegg:) Håper blogger finner ut av problemene snart:)
 
 

 
 
 
 Ikke at det jeg skulle blogge om var så viktig;) Nye blomster ble med hjem fra bytur i dag. Potteroser ble helgens bukett;)
 
 
 
Her begynner jeg å få huset på stell igjen etter julen. I dag forsvant juletreet (vemodig synes jeg!) og nå er ting snart tilbake til det gamle. Kanskje kommer det noen helhetsbilder etterhvert, det var rett og slett ikke mulig i dag;) Ellers har jeg noen ønsker og planer når det gjelder interiørprosjekter dette året, jeg må bare få mannen på gli;)
 
 
 
 
 
 fortsatt god helg ♥
 
 
 

9 kommentarer:

Jatte sa...

Nydelig! Deilig å få inn litt lyse lette farger igjen etter julen :D
Her forsvant treet idag, resten imorgen tenker jeg.. gruer meg til og ta bort stjerner og staker i vinduet - de lyser sååå pent!


Klemmer fra Jatte♥

MarJE sa...

Hei,
Kjekt å fornye litt med blomster ++ etter jula. Kvikkar veldig opp tomrommet etter julepynten.

Fin Søndag til deg.

Ninni sa...

Alltid vemodig å ta bort juletreet, men også litt digg. Plutselig blir stua litt større:)
Vakre bilder hos deg, som alltid! Får alltid lyst på nye blomster av sånne innlegg, så tror jeg må kjøpe det i morra:)

Fin søndag til deg.
Klem Ninni

tronderlivetmitt sa...

Så fint. Er det ikke rart at for bare noen uker siden synes vi det var såå flott med alt det røde.. Nydelige farger i headingen din. Ha en fin januarsøndag videre.

monica sa...

Hei Silje!

Herlig vårfarge hos deg!
Godt Ferdinand er blitt som ny igjen, fort gjort med noen skader med vinterleker.
Ser innom deg hver dag, du er STOR inspirasjon for meg!!
Ha en fin søndag : )

Monica

stallnilsen sa...

Nydelige bilder, de virket så vårlig og fint hos dæ.

Ha en fin søndag, hilsen Lisbeth ;)

mirjamsdrøm sa...

Nydelige bilder :)
Herlig å får inn litt friskt når julen er ryddet ut!
Jeg trenger også hjelp, får ikke lastet inn bilder fra PCèn...har du noen gode råd???
Ønsker deg en fin søndag!
Klem Mirjam

Rosehagen sa...

Hei;)
Nydelige potteroser;) og så bra at du fikk lastet opp bilder igjen.
I dag sliter jeg:( Ikke er formen noe å skryte av heller så når jeg omsider har orket meg utav sofaen for å ta noen bilder..........

Men det ordner seg vel snart;))
God søndag;)
Klem fra Ann-Mari

Anonym sa...

Nå hilser jeg også vårfarger velkommen! Vakkert med potteroser, bare så synd de ikke trives hos meg. Men et par nye, hvite orkideer overtok plassen til amaryllisen her på lørdag. Gleder meg til litt ny styling her etter jul selv om det er vemodig å pakke vekk all julepynten. Ha en fortsatt fin søndag - hilsen Berit