onsdag 2. januar 2013

2012 del 3

 
Så var jeg kommet til siste del av oppsummeringen av 2012. Jeg skrev i forrige innlegg at høsten har vært travel, og fikk bekreftet det når jeg skulle finne bilder fra disse månedene, for de var det jammen ikke mange av. Jeg føler at disse månedene besto mest av jobb og å få hverdagen til å gå rundt, og jeg håper vi vil ha tid til annet også i månedene som kommer. Men noen fine måneder var det, jeg skal ikke klage!
 
I september dro vi på familietur til Gøteborg, med mamma og søstra mi med familie. Vi  var på Liseberg, og fem barn fra 1-7 år storkoste seg! Takk snille mamma som tok oss med på tur! Vi var på tur med gode naboer, som inneholdt bålkos og kanotur. Litt senere i måneden fylte jeg 30 år, og feiret med alle jentene i mitt liv, i mammas fine leilighet! I slutten av september dro vi til Danmark, og besøkte bl.a. Legoland. Vi hadde nydelig vær og nøt alt det fine Danmark har å by på.


 
I oktober feiret vi verdens beste mann og pappa som hadde bursdag! Et par bord ble dekket, men så mye annet kreativt ble det ikke tid til.



I november er det Augustamor sin tur til å ha bursdag, hun ble fem år og feiret med mange små venner! Julen begynte å smyge seg såvidt inn, og årets første pepperkaker ble bakt..


 
Så kom den herlige julemåneden desember, min favoritt! Ikke et skap ble vasket, men noen kaker ble bakt, mange lys tent, og huset var stadig fullt av små og store besøkende. En lang juleferie ble det også, og vi har nytt hvert minutt!


 
Nå er klokka 22, og tre små er fortsatt våkne i andreetasje.. Noe sier meg at hverdagen kommer til å slå oss hardt i morgen;) Men har man ikke større problemer enn det skal man ikke klage!
 
 
 
 
 
Håper 2013 blir et godt år for oss alle!
 
 
 
 
 
ha en fin kveld!


6 kommentarer:

Lillehus-Mainz sa...

Verry nice pictures...i wish you and your family a happy new year. Love greetings from Germany - Jenny

Livy sa...

Hei fiiiine Silje♥
Nydelig kavalkade du har laget! Du tar fantastiske bilder! Ønsker deg en fin uke videre, snart helg☺

Klem fra Livy

hjertero.com sa...

Jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet...

Du tar noen herlige biler hele året, skriver fint og man blir jo helt mo av å se på disse fine collagene!

Du er fantastisk flink, og det skal du ta til deg! Du er verdensmester på å gjøre det koselig rundt deg uten at det fremstår som en klissete klisje. Det vet jeg, så drit i alle de som evt måtte si noe annet om det du skriver og viser!

Jeg er superglad i deg snuppa og ønsker deg og dine alt vel i det nye året! Ikke minst ser jeg frem til mange, lange, fine, skravlete klubbkvelder og annen moro med deg og de andre tuppene!!!

Stoooor klem :)

Mari sa...

Hei Silje! Jeg har sagt det før, men jeg sier det gjerne igjen; jeg syns bloggen din er så fin! Jeg blir så glad hver gang jeg titter innom og leser fine innlegg med fine og levende bilder! :-)

Anonym sa...

Hei Silje!

Koser meg så masse med bloggen din! :-) Du er så flink, hjertelig og tvers gjennom ærlig (synes det som). :-)

Vi har tre barn på samme alder og jeg skjønner ikke hvor du tar tida fra til å gjøre alt det gøye og hyggelige med ungene, samtidig som du har jobb og hus også. Dyktig er du!

Jeg lurte litt på hvor dere pleier å bo i Gøteborg? Kunne veldig gjerne tenke oss et par netter der til sommeren, men trenger tips om overnatting for to voksne og tre barn, som ikke tar hele feriebudsjettet. Har du noen tips om hoteller som passer barnefamilier?

Ha en strålende helg og ikke minst fredagskveld (den beste av alle, selv om denne uka har vært kort da..) :-)

Klem Kristine :-)

Anonym sa...

Howdy would you mind letting me know which hosting company you're utilizing? I've loaded your blog in 3 different browsers
and I must say this blog loads a lot faster then most.
Can you recommend a good web hosting provider at a reasonable price?
Kudos, I appreciate it!
Stop by my web site - latest transfer news liverpool