mandag 3. desember 2012

Vinn julekort fra Kortshop!

 
I samarbeid med min annonsør Kortshop har jeg gleden av å dele ut 50 valgfrie julekort til en av mine lesere!
 

 
Jeg bestilte våre julekort i går, og gleder meg til å sende dem ut senere i desember! Hvilket kort vi endte opp med i år får dere se nærmere jul, alle julekortene man kan velge blant på Kortshop kan dere se her!
 



For å delta i trekningen må du legge igjen en kommentar under dette innlegget! Trekning er onsdag 5.12 kl. 12! Vinneren må jo rekke å bestille kort og sende dem ut før jul:)
 




ønsker dere alle en fin kveld!


148 kommentarer:

Mayka sa...

Ja takk, jeg vil veldig gjerne vinne!

Monica sa...

Jeg vil gjerne være med. Så utrolig fine kort!

Kristin sa...

Jeg vil gjerne være med, de har så nydelige kort :)
Krysser fingre.........jeg vinner aldri ;)

Høvebakken sa...

Nydelige kort! Klem M

Blåbærtua sa...

Så klart eg vil være med:)fine kveld til deg!
Klem fra Lillian

Anonym sa...

Jeg vil veldig gjerne være med, kjempe fine kort ;0)) mvh Kristin ;0)

KinesKlode sa...

Jeg vil gjerne ha julekort fra Kortshop i år også!
Rekker nok ikke lage nok :)

Gleder meg til trekning!

Klem Kine

Dronninghuset sa...

så herlig. klart jeg må være med.... hadde vært toppers.
hilsen TOVE

Annbjørg sa...

Eg vil gjerne sende ut fin fine julekort frå Kortshop, så melder meg på trekning!! PS: FANTASTISK blogg du har Silje!!
Klem Annbjørg

trine sa...

Så fine kort! Vil gjerne være med ;)

Nina sa...

Julekort fra Kortshop
de fineste julekort ever
det er så kjekt å sende
kortshop julekort til venner
Ja! det vil glede mange om jeg julekort fra Kortshop vinner:)

Anonym sa...

Å ja :) Jeg vil være med ;)

Hilsen Ingrid E

hobbyvimsa sa...

Blir gjerne med:)

Nyt ny uke!

Klem Linda:)

Bjørkli Søndre sa...

Så artig da!
Dette vil jeg bli med på!

Klem fra Hilde!

Kardemomme mamma sa...

Fine kort.Håper jeg vinner:)

Linda sa...

Hei!

Jeg vil gjerne være med, kjempefine kort å velge i :)

Klem fra Linda!

Nina Sveine sa...

Så fine kort!! Deltar veldig gjerne i konkurransen:-) Nina

Cecilius hverdag sa...

Hei

Jeg vil gjerne være med på trekningen. Jeg er seint ute, og har ikke fått bestilt julekort enda. Derfor krysser jeg fingrene for at jeg er så heldig å vinne ;)

Hilsen Cecilius hverdag :)

Anonym sa...

hei! æ e gjerne med!
ha en super advendtstid.
klem fra Kari-Ann (kabjornstrom@hotmail.no)

Charlott sa...

Det hadde vært genialt siden jeg ikke har fått rotet meg til å ordne med julekort enda. ;)

Fin uke Silje!

Klem C

Anonym sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen! Mange fine å velge blant hos kortshop! Mvh Eileen

Karina sa...

Vil gjerne være med i trekningen!

Krusedull sa...

Jeg vil gjerne være med :-)

Fra huset i svingen sa...

Jeg vil gjerne være med :D

Klem Karianne

Anonym sa...

Det hadde passet perfekt! Jeg ønsker ønsker ønsker å vinne!

Har aldri prøvd kortshop før, men kortene så veldig fine ut!

Eli

Elibuhaug (@) hotmail . Com

Audhild sa...

Jeg blir gjerne meg å prøver lykken!
Hadde vært perfekt timing å vinne disse!
Fikk tatt blinkskuddet til julekortet av ungene i gårkveld! :)

ennahs lille hjørne sa...

Åå jeg vil gjerne bli med :)
Digger kortshop sine herlige kort. Sist jeg bestillte ble jeg kjempe fornøyd med de!!!

umulie sa...

Vi har akkurat tatt bilder, så det hadde vært helt perfekt!

Mvh umulie

Kråkebarna sa...

Så gøy! Vil vere med,håper på vinnerlykke =)

Lånemor sa...

Jeg vil veldig gjerne være med. Var veldig fine korte det der.

Flott blogg du har :)

Mvh, Anette

Anonym sa...

heia
Du har en nydelig blogg og har et varmt hjerte for barn, mann og barn.
Dette er det fineste i verden .
vil gjerne vinne gavekort fra kortshop.

Monika

Anonym sa...

Hei Silje! Kjempe fine kort! Vil gjerne vinne disse;)
Ann Kristin:)

Anonym sa...

Fine kort:) Moro å følge bloggen din Silje, vi har nesten jevngamle barn:)

Kine
Tappeline@hotmail.com

Anonym sa...

Ja,jeg vil være med!!
Julehilsen fra Hege

Linda Marie sa...

Hei hei :-)

Kjempe flott gevinst:-) Jeg har allerede bestilt julekortene for i år så jeg trenger ikke vær med på trekninga. Men jeg vil benytte anledninga til å si du har et vakkert hjem og jeg liker godt å følle deg her i bloggverden:-)

Ha en strålende førjuls tid...

NL sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen din :)

Linn sa...

Jeg vil gjerne bli med! :)

Anonym sa...

Ja jeg vil gjerne være med i trekningen! Koselig blogg du har!
Hilsen Merete

Hilsen Bodil F.T. sa...

Så stilig. Masse juleinspirasjon på bloggen din!

Anonym sa...

Hallo.

Jeg prøver lykken.

Trude

trude-t@c2i.net

Randi sa...

Eg vil vere med!
Randi_line@hotmail.com

Randi sa...

Eg vil vere med!
Randi_line@hotmail.com

Randi sa...

Eg vil vere med!
Randi_line@hotmail.com

Hilde sa...

Ja takk, jeg blir gjerne med!
Taker også for en super og inspirerende blogg!
Hilsen Hilde

Fru Mosbron sa...

Jatakk, trekker gjerne vinnerloddet jeg;)

Skal fotografere de håpefulle på onsdag, så hadde jo passet ypperlig:))

Charlotte

Silje sa...

Mange flotte design å velge mellom:) Vil gjerne være med i trekningen:)

Mamma Sidsel sa...

klart jeg vil vinne!!!!!
Krysser fingre og tær .....
Trenger faktisk minst 50 kort, så dette hadde vært midt i blinken for meg

Randi sa...

Eg vil vere med!
Randi_line@hotmail.com

Med kjæleik til livet sa...

Ja takk - ønske ønske ;)
Monikasmil

Tuva Farstad sa...

Jeg ønsker meg de så veldig!!! ;) krysser fingre og tær!
Klem Tuva

monica sa...

Ja, veldig gjerne! Har bestilt fra et annet sted, men når de kom i posten har jeg fått skrevet feil på navn på baksiden så kan ikke bruke de :-( penger ut av vinduet. . .
Så jeg ønsker meg veldig veldig denne premien!
Klem fra monica

ESMERALDAS HJERTE sa...

jeg slenger meg med; jeg er inne hos deg aå ofte jeg tar en runde i blogg-verden:) nydelig blogg har du! tusen takk

klem fra elisabeth

Anonym sa...

Oj, der var det fine kort! Håper jeg er heldig:)mvh Vivian( vivam@c2i.net

Anonym sa...

Jeg vil - jeg vil - jeg vil.... ��
Prøver lykken og krysser fingre!

Mvh
Henriette Åkre
Henakre@me.com

Desirée sa...

Hadde vært kjekt med så flotte julekort fra oss i år :)

Anonym sa...

Prøver lykken;-)
Hilsen Annette (ARK)

Silje Helén sa...

Kjempebra konkurranse :)
Den vil jeg gjerne være med på. Hadde planer om å lage julekortene selv i år, men er (som vanlig) sent ute og er i tvil om jeg rekker å lage 50 kort innen jul... Er jo mye annet som må gjøres også...

Kortshop har ihvertfall, uten tvil, de aller fineste kortene :)

Franske drømmer sa...

Ja takk;) elsker kortshop! <3

Christina sa...

Kortshop er fantastiske - jeg er alltid like fornøyd! Så jeg vil gjerne være med! Tvi tvi :)

Anonym sa...

Disse kortene var flotte!! Det hadde vært morsomt å prøve dem :) får x fingrene;)en fin førjulstid ønskes deg av Cesilie HTF :D

FruAnja sa...

Hadde vært stor jubel i heimen her hvis vi hadde vunnet, Kortshop har de fineste korta! Vi krysser fingrene for vinnerlykke:)

God adventstid til deg og dine!

Anja (fruanja@gmail.com)

Kristin sa...

Kortshop har de fineste kortene, og jeg vil gjerne være med i trekningen:)

Randi sa...

Den premien hadde passet veldig fint, siden jeg ikke har tenkt på julekort enda ;)

Anonym sa...

Vi vil gjerne være med. Er som vanlig sent ute og julekortene er ikke ordnet enda.
Følger bloggen din og Instagram daglig. Såå koselig å lese om deg og familien din :-)

Mona :-)

Elin sa...

Hei.
Jeg blir gjerne med på det.
elin_harbo@hotmail.no

Anonym sa...

Heisann!
Jeg blir veldig gjerne med!!
De har utrolig mange flotte kort!

benlang@hotmail.no

Vennlig hilsen

Benedicte.

monica sa...

Hei Silje!

Gleder meg til å se julekortene deres.
Jeg er ikke noe flink til å sende ut julekort, men fikk veldig lyst til det når jeg så alle de fine mulighetene det var på kortshop!Så nå er jeg med i trekningen : )

God adventstid - du har en herlig blogg!

Monica

Dagrun sa...

Kjære Silje.
Vet du, i går var jeg på nippet til å ikke gidde/orke/finne tid til å lage julekort i år. Det er jo ganske ille for nå har vi jo tre flotte barn å vise frem, men det er kanskje fordi vi har tre barn at jeg ikke finner tida... Og en annen ting, takk og pris for digitalkamera sånn at man faktisk kan knipse over tohundre bilder og håpe man har fått ihvertfall ett hvor alle barna ser presentable ut.. Hatt to seanser og vurderer å sende ut et som ikke er helt A4... Hyggelig om mitt anderledesbilde kunne bli kompilmentertnav kort fra kortshop.
Snakkes. Og kos deg i adventstiden :)

Anonym sa...

Det hadde vært gøy. Klem Lenebo

Anonym sa...

Klart jeg deltar!! Knallfine kort, og en kjempepremie:)
HegeM

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med:)
Lena Iversen

Lillian sa...

Ååh, du hadde vært en reddende engel om de kom min vei. :)
Jeg har ikke fått tatt bildene en gang. Det får bli dagens oppdrag. :)
Klem!

Rekkehuset sa...

Ah, julekort ja, tenkte akkurat på det på vei til jobben... Jeg melder meg på konkurransen!! Hjertelig hilsen Hanne.

Anonym sa...

Jeg vil være med! alinaene20@yahoo.com
Klem fra Alina

Hilde sa...

det hadde vert midt i blinken i år ettersom det ikkje ser ut til å bli heimelaga kort:)

Anonym sa...

Vil gjerne være med. Fin blogg, fine kort:-) hilsen Tone

Anonym sa...

Jeg vil gjerne bli med på trekningen!!:-)
Jeg har sagt det før, men du har en så skjønn blogg! En god inspirasjon for en av og til sliten seksbarnsmor!;-)

Klem fra Hege (odd-ivar@live.no)

Villaveien nr 1 sa...

Hei Silje:)

Jeg vilveldig gjerne vinne sånn fine kort. Håper jeg har vinnerlykke no då.
Ha en fin dag , her i Bergen er det iskaldt og alle i Villaveien fyrer i ovnen hele dagen.

Klem Margareth

Anonym sa...

Så gøy, jeg vil veldig gjerne være med. Hilsen Ingvild

ingvildth@hotmail.no

Anonym sa...

Elsker designene til kortshop, så jeg blir gjerne med!
Mvh Tone

Guro sa...

Jeg vil gjerne vinne så flotte julekort! :)

Anonym sa...

Gi meg litt vinnerlykke ;) Ha en fin adventstid :)

mrolfsen@live.no

Silje & Karl Terje sa...

Så kjempefine kort! Jeg er gjerne med! :)

Anonym sa...

JA! JIPPI! Kortshop sine julekort er sååå lekre :) Og det er bloggen din også :)

(elisabeth6@hotmail.com)

Anonym sa...

Så fine kort :) Vil gjerne være med!

lill@tarraldsen.no

Tina sa...

Prøver lykken! :)

Julia sa...

Så utrolig mange fine kort. håper jeg er den heldige:) ha en fin dag!

Stine B sa...

Kjempefine kort:) Jeg prøver lykken!
Utrolig koselig blogg du har Silje:)

(stinebjerkestrand@hotmail.com)

loftkroken sa...

Hei hei

Da prøver jeg lykken :))

Jeg er nesten nabo til Kortshop ;))
Masse flott kort ♥

Klem Bente

Anonym sa...

Hei Silje! Jeg prøver lykken jeg også! Kanskje jeg vinner og dermed blir inspirert til å få bestilt julekort med bilde av mine to søte små! :)
Adventshilsen fra Trine

Jannes lille sted sa...

Ååå dette hadde vært helt supert. Krysser selvfølgelig fingre og tær og håper på å vinne! :)
God tirsdag :)
Klemmer Janne Merethe

Tindrande Auge sa...

Jeg vil gjerne være med ;) De har skikkelig flott kort ;)

Håper du får en fin dag! Klemmer fra Nina

Benedicte sa...

Dette hadde passet helt perfekt! Har enda ikke rukket å bestille kort og det med mariusmønster har jeg faktisk sett på flere ganger, så det blir nok det om jeg skulle være så heldig å vinne :) Krysser fingre!
(b-naess@hotmail.com)

Anonym sa...

Det hadde vært supert å vinne disse flotte kortene. Jeg er som vanlig litt sent ute med julekort...og det hadde jo vært et spark bak hvis jeg var så heldig å vinne!Så tvi,tvi...:) Mvh. Elin E

Marianne sa...

Så fine kort! Jeg vil gjerne være med i trekningen! Mvh Marianne

Janne Lillian ♥ sa...

Jeg ønsker meg julekort fra kortshop!! Prøver lykken hos deg silje :)
Takk for all inspirasjon du gir!!
Klem fra Janne Lillian

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med! Er seint ute med julekortene!!:) Hilsen Monica B (bergemonica@hotmail.com)

line, 26 sa...

Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen av julekortene fra kortshop. Har enda ikke fått sendt inn bestilling på årets kort, da vi har ventet på lillesøster skulle melde sin ankomst før bildet kunne tas. Kan bli en spennende seanse med en travel gutt på to år og ei på fire dager ;) får håpe det gir noen blinkskudd likevel;) *krysser fingrene for at vinnerlykken er med meg

Merethe sa...

Åååå, håper jeg vinner :) Har ikke bestilt julekort enda, så det hadde passet ypperlig :)
Krysser alt jeg har.. ;)

Anonym sa...

prøver lykken ;) kaja

kajaleonhardsen@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg ønsker å bli med i trekningen :)
God forjuls tid :) fin blogg du har
Mvh Aina Vebenstad

Mail:aina_isabellb@hotmail.com

Anonym sa...

Vil gjerne være med.
God førjulstid til deg og dine.

Hilsen Nina (nbsivertsen@hotmail.com)

♥ Netta ♥ sa...

Kortene fra Kortshop er så lekre. Jeg vil gjerne prøve å vinne en pakke kort og krysser armer og ben for vinnerlykke hos deg Silje!

Klem
Netta

Anonym sa...

Mange som ønsker å vinne julekort i år ser jeg. Selv har jeg skrevet mine i dag og vil ikke være med i trekningen denne gang. Men flott at du sprer glede og oppmuntring en kald desemberdag (det gjør du forøvrig alltid). Kos deg i adventstiden. Hilsen Berit

Anonym sa...

Skal snart bli mamma til nr 2 og har litt lite energi til julekortlaging! Hadde vært supert å fått litt julekortinspirasjon! Håper jeg blir den glade vinner!
Ellers storkoser jeg meg med bloggen din- den gir mye energi og glede, blir fylt med posistive tanker om livet! Lykke til med julehuset ditt!
Hilsen Bjørnhild Voie i nord:)

Anonym sa...

Ja takk, blir gjerne med i trekningen av julekort:). Lene

Mona sa...

Ååå, denne gangen vil, vil, vil jeg vinne. Kortshop har så mange fantastiske kort.

For en super give away :)

Hilsen Mona
mona_c_e@hotmail.com

Camilla sa...

Hei, hei! :)
Synes du har en kjempekoseli blogg.. Legger meg som følger ;) God jul!

Anonym sa...

Hei! Jeg vil gjerne være med i trekningen! :-)) mvh Elin G.

stine sa...

Ja, det hadde jo vært veldig kjekt nå :) Venter i spenning :)

Hilsen Stine

stine.82@hotmail.com

Linda sa...

Kortshop har utrolig fine kort, så dette vil jeg selvfølgelig være med på!!

Førjulshilsen fra Linda

Anonym sa...

Jeg tar et lodd på dette! :krysser fingre:) hilsen trine s.

Gutten og katten sa...

Jeg vil gjerne vinne! Flotte kort! :-).
Sara.

Gutten og katten sa...

Jeg vil gjerne vinne! Flotte kort! :-).
Sara.

Anonym sa...

Ja takk - det hadde vært fantastisk!!!
hannekb@hotmail.com

Anonym sa...

Prøver lykken:)mvh camilla

Anonym sa...

Denne blir jeg med på - har kjempegod erfaring med kort fra Kortshop, både i forbindelse med konfirmasjon og jul. Hadde vært fint med julekort fra de i år også :)
Greta

Silvia sa...

Dette ønsker jeg meg:-)

Anne sa...

Ja tusen takk, er gjerne med på denne gitt... nesten som julekalender ;)
Ha en riktig god advent Silje.

Ingunn sa...

Jeg vil også gjerne være med!
Flott blogg du har:)

Anonym sa...

Toppen, jeg er med:)
Merethe Lian
Fredrikstad

Anonym sa...

Hei Silje.

Jeg vil gjerne være med:)

Klem Kjersti
evensen_kjersti@hotmail.com

Anonym sa...

Ja, eg vil gjerne vera med i trekningen - har aldri prøvd kortshop før, men eg kunne tenkt meg å prøvd dei flotte korta. Har ikkje fått rota meg til å bestilt sjølv enno, så dette hadde vært eit spark bak:-)
Ha ei flott førjulstid:-)

Klem frå Wenche Margrethe

Anonym sa...

Jaa, jeg vil være med i trekningen og krysser fingre og tær...!
Astrid

Herika sa...

Jeg vil gjerne delta :-)
Nydelig blogg med stemningsfulle bilder!!

Vibeke sa...

Har enda ikke fått rota meg til å bestille julekort, så dette ville jo vært suuupert!! Jeg er veldig gjerne med i trekningen.

Maria sa...

Så flott premie! Jeg er med, har ikke bestilt julekort, så det hadde vært supert! :)

Himmelberget sa...

Ååå, for ein super premie !
Sidan eg enno ikkje har verken tenkt på eller bestilt julekort, hadde dette passa midt i blinken :)
Mvh
Janne

Anonym sa...

Koselig blogg! Leser fast og nyter flotte bilder! Er gjerne med på trekning:-) ymersmor@hotmail.com.

anne sa...

Ønsker gjerne å bli med :)
mvh fast leser :)
anne

annejsl75@gmail.com

Anonym sa...

Hei...
Nyyyydelige kort..
Jeg vil gjerne ha ;O)
Hilsen Britt-Iren. og Silje; jeg digger bloggen din :D

Anonym sa...

Fineste julekort!!! Klem fra Henriette

Anonym sa...

eg prøver lykken! verdens fineste kort:):)
mari.engebretsen@hotmail.com

Sofie Berg sa...

Krysser alt jeg har og håper inderlig jeg vinner :-)

Anne Sofie Berg
ashb@fredrikstad.kommune.no

Anonym sa...

Prøver lykken, og vil gjerne være med;-) Har så mange fine kort der....
Og.... Nydelig blogg du har Silje!!!

Hilsen Ingeborg!

ussamor sa...

Hei, det hadde passa bra, då jolekorta ikkje er bestilt enno ;)

Anonym sa...

Heisann:-) Kjempe fin premie, jeg hiver meg på konkurransen.Tusen takk for at du lager blogg og lar oss lese:-) hilsen Camilla fra Stavern

Anonym sa...

Å, det hade vært fantastisk å vinne for meg som er alt for sent ute med julekortene i år! Ja, takk! :-)
annelisbet@c2i.net

Mitt hjerte sa...

Fineste julekortene! Hadde vært en drøm å vinne disse :) god klem

Anonym sa...

Jeg vil gjerne vinne disse fine julekortene! :-)

lindamarih@hotmail.com

Klem fra Linda

Anonym sa...

Hei,.dette blir i siste liten.. Jeg prøver meg på disse flott kortene. Tvi tvi. Ha en flot dag. i en koselig blogg! Fin å lese.
mvh
jasunde@hotmail.no

Sweet Chili sa...

Hei Silje:)

Jeg vil gjerne være med i trekningen av en så flott premie. Krysser fingrer for litt vinnerlykke:)

Ha en fin dag!

vennlig hilsne
Pernill e

Anonym sa...

Disse kortene er jo bare så fine. Har ikke bestilt enda så det hadde passet helt supert.
MVH Marit

anette w sa...

Jeg er med:) Super blogg du har! God jul:)

Siri Slinning sa...

Hadde vært supert å vunnet julekort fra kortshop! Har akkurat bestilt takkekort og dåpskort derfra, men julekort mangler vi:)

Anonym sa...

Jess :) Jeg rekker visst akkurat å legge inn en kommentar til deg her Silje :) Dette må jeg bare få med meg. Tenkte faktisk bestille julekort fra kortshop i år.

Mvh Marie

Bless by Tone sa...

for en fin gave å bare få - ja takk :)

ant control sydney sa...

A person necessarily help to make critically articles I’d state. That is the very first time I frequented your web page and to this point? I amazed with the analysis you made to make this particular put up extraordinary. Wonderful activity!

---------------------------
commercial pest control sydney | pest control castle hill | ant control sydney