mandag 10. desember 2012

Kule i ull


God mandag!
 
For noen uker siden fikk vi pakke i posten fra lille martine med deilig ulltøy fra Hufa! Ungene har brukt det masse, og selv seksåringen, som nektet konsekvent å ha på ulltøy i hele fjor vinter, sa det var "sykt deilig" å ha på;) Jentene fikk også matchende hårpynt med:)
Tusen takk jentene hos lille martine:)
 
 
 
I dag har jeg fridag fra jobb, og på planen står julebakst! Ikke akkurat syv slag, men litt gjærbakst, havreflarn og senere i dag skal vi bake pepperkaker. Så det er bare å hive seg rundt;)
 
 
 
 
 
 
ha en fin mandag!
 




5 kommentarer:

Anonym sa...

Ulltøy til de små er gull verdt. Men mitt lille barnebarn på 3 år nekter konsekvent å ha på ull. "Det tikker". Søte små du har. Fin mandag til deg og dine og lykke til med baksten. Hilsen Berit

rodent control sydney sa...

What’s up, just wanted to say, I loved this article. It was funny. Keep on posting

-----------------------------
spiders control sydney | pest control sydney | sydney pest control

Anonym sa...

Det var fiine bilder av 3 søtinger, ja ulltøy er supert å ha på nå i vinter kulda :) ha en fin bakedag. Klæm fra fruen i Trøndelag

Dronninghuset sa...

HEI,

nydelige bilder. så flink du er. lykke til med baksten i dag.
JEG SKAL OG BAKE SNART.
se gjerne innom meg du og... har lagt ut sukkertøyengel i dag
;-)
klem TOVE

Anonym sa...

Så fint. min 6 åring har ull-silke og et sett fra jeun paul som favoritt ull... bruker bare ull på begge nå, så deilig. vanlige klær tas ibruk til vårn igjen ;) elsker barneromma dine... mye inspirasjon derfra, har kjøpt tidligere i år en gammel skuvseng så jeg har når jenterommet blir klart :) Hilsen Linn, Sarpsborg