onsdag 26. desember 2012

Julekortet 2012


I år som tidligere har vi vært kjempeheldige og fått julekort fra annonsøren min kortshop. Jeg synes disse kortene er noe helt for seg selv, og vi får alltid mange fine tilbakemeldinger, det er koselig!
 
Denne gangen har vi brukt bilder en kjempeflink fotograf på BA fotografene i Oslo tok av oss i sommer. Tusen takk til deg Jacqueline om du leser dette:)
 




 
I dag har vi vært ute i vinterværet! Det var mildt og jeg er redd snøen snart vil smelte. Men vi får nok påfyll i løpet av vinteren tenker jeg:)
 

 
 
Nå skal vi stelle oss og dra i femte og siste familieselskap i denne omgang!
 
 
 
 
 
 
ha en fin annendag!
 
 
 

9 kommentarer:

Underberget sa...

Kjempeflotte bilder og nydelig tekst/layout!! Fortsatt fine juledager til deg og dine.

Blåbærtua sa...

Så nydelige bilder:)håper snøen ligger hos dere enda ei stund!
Ei fine romjul til deg!
Klem fra Lillian

Mailinn`s interiørblogg sa...

så flott et julekort, med enda flottere barn avnildet;) sitatet i kortet var mye koseligere og mere orginalt enn det `vanlige` god jul som jeg skrev i julekortet;) hehe..ha ei fortsatt fin jul ;)

Mailinn`s interiørblogg sa...

så flott et julekort, med enda flottere barn avnildet;) sitatet i kortet var mye koseligere og mere orginalt enn det `vanlige` god jul som jeg skrev i julekortet;) hehe..ha ei fortsatt fin jul ;)

Tove `blogg verden sa...

Flotte julebilder både over og under her :D Nyt dagene ♥
klem Tove

Veronika Døli sa...

Herlig julekort!!:):)

Ha en flott romjul videre :D

mette sa...

Nydelige kort!

Liv Elin sa...

Nydelig julekort av en kjempesøt familie ! :)
Fortsatt god jul i heimen og gode ønsker for det nye året !
Liv <3 Elin

Anonym sa...

I know this website gives quality dependent articles
and extra material, is there any other web page which provides these things in quality?
My web page transfer news arsenal