torsdag 13. desember 2012

Jule-cupcakes!


For noen dager siden viste jeg et bilde på Instagram av nok et herlig cupcake-sett min snille svigerinne Anette har kjøpt til oss! Hun var nylig i New York for 18.(!!) gang, og hadde som vanlig med noen overraskelser hjem til oss:)



 
Det passet perfekt med julecupcakes da vi skulle ha venner på besøk i går:)
 

 
Takk snille tante Anette :) Anette har reist mer enn de fleste av oss, og reisebloggen hennes kan dere se her:)
 
 
 
 
 
Siden en herlig leser etterlyste bilde av Luciakoret mitt for et par år siden (da jeg hadde latt være å vise det fordi jeg hadde gjort det så mange ganger før), tør jeg ikke annet enn å vise det i år;) Hvis du er innom her, Marianne, her er det i år igjen:)
 
 
Jeg har sett søte Luciabarn gå i tog i dag, og mannen har vært på julemesse på skolen og kjøpt kjempefin pynt Ferdinand har laget, til inntekt for en god sak. Nå blir det peiskos og pepperkakebaking!
 
 
 
 
 
ha en fin Luciadag!
 
 

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Silje :-) Tusen takk for at du viste luciafigurene igjen. De er så fine.
Jeg elsker tradisjoner, også på bloggene. :-)
Så moro og stor stas at du nevnte meg ;-)
Vi har bakt lussekatter som vi skal kose oss med etter fotballen. :-)
Ha en fin kveld.
Hilsen Marianne E

Ps. Herlige cupcakes ;-)

Silvia sa...

Hei. Kan jeg spørre deg hvor du har fått tak i de fine Luciafigurene? Mvh Silvia Mellingen

Anonym sa...

Så nydelige figurer! Likte så godt de små i forgrunnen. Nusselige.
Har en luciajente og en gutt i carl-larssonserien. Er veldig glade i dem der de står i kjøkkenvinduet mitt. Jeg har forøvrig hatt besøk av 1. klasse på skolen hvor jeg jobber . Og så andektige med både lys og glitter. De er så søte!
Ja cup-cakes kan man diske opp med til alle anledninger! Bare å bytte om på former og pynt og vips - de lekreste kakene. Ønsker deg fortsatt en fin luciakveld. Klem Berit

Lånemor sa...

Hei!!

Så fancy cupcakes... Skjønner at det er veldig mye sånt stæsj å få kjøpt i NY. Herrrrlige Lucia-figurer.

Klem,Anette

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei Silje!
Så nydelig cupcakes, så flott dekor! Og Lucia figurene dine var veldig søte!

Ønsker dere en flott kveld!

Klem Cathrine :-)

Sommerhusliv sa...

Hvor ser de bare lækre ud og hvor lyder det bare hyggeligt med Licia dagen...

Knus Susi