lørdag 8. desember 2012

8.desember


8.desember og dagene går virkelig fort mot jul! Jeg rekker hverken å gjøre så mye eller kose meg så mye som jeg har tenkt, men det er heldigvis noen dager igjen! Jeg må bare ikke slokne på sofaen etter å ha lagt barna, og våkne igjen 02.30 på natta, det skjedde nemlig i går;)





Jeg har fått en koselig førjulsgave av mamma. Hun er så flink til å finne spesielle, gamle ting som jeg blir glad i. Denne glasspynten til å ha i vinduet er helt nydelig synes jeg! Takk snille mamma:)



 
 
Nå skal kvelden brukes til å pakke inn julegaver, høre på julemusikk og skrive julekort!
 
 
 
 
 
 
ha en fin lørdagskveld!
 
 
 
 

7 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Så fin pynt. Vi har også begynt å pynte i dag. Det gjelder å bare jobbe, for dagene flyr fort nå. Gleder meg masse masse til jul jeg :-)

Tonje Merethe sa...

Så koselig du har det Silje.
Gleder meg til jeg får mer helhet over både hus og hage også.

Kos deg masse med gaveinnpakningen. Her blir det listeskriving over ting som skal kjøpes til Nathalias bursdag, Harrytur til uka.

Ha en fortsatt fin helg.
Klem fra Tonje Merethe

Anonym sa...

Hei,

synes det ser nydelig og julepyntet ut hos deg som vanlig...
Kos deg og nyt alt du allerede har fått til! :)

Klem,
Kristin.

Fjordheim sa...

Herlige bilder hos deg.
Så fint du har pyntet ute.
Kjempekoselig.
Ha en herlig 2. søndag i advent :)

Jatte sa...

Her skal pakker pakkes inn nå, litt sent, men som deg så sovner jeg på sofaen og våkner midt i natten igjen.. ler!

Ha en fin 2.søndag i advent, nærmer seg jul med stormskritt nå!

Klem Jatte☃

Anonym sa...

Nydelig gave fra din mor, og fint pyntet ute!
Ønsker deg en fin 2.søndag i advent!
Beste hilsen fra Maiken.

pest control castle hill sa...

Heya i am for the first time here. I found this board and I find It really useful & it helped me out much. I hope to give something back and aid others like you helped me.

-----------------------
termite treatment sydney | rodent control sydney | cockroach control sydney