mandag 31. desember 2012

2012 del 1


Også i år kikker jeg tilbake på året som har gått og lager en liten årskavalkade på bloggen! Ett år går så fort, men samtidig har det jo skjedd masse de siste 12 månedene!
 
 
I januar dro Kjetil og jeg opp til den lille hytta vi skulle arve, og bestemte oss for å starte oppussingen! Uttalige arbeidstimer ble brukt der oppe, og før-og-etter bilder kan du se HER! Vi koste oss mye ute i snøen denne måneden, og laget mat til fuglene. Inne spratt løkblomstene frem, og jeg prøvde forgjeves å ta bilde av Augusta og meg i nye tunikaer:) Litt baking ble det, og vi vant en flott lysslynge som fikk plass på jenterommet! Denne måneden var vi også i Oslo, hvor vi overnattet og så Disney On Ice!


 
I februar fortsatte vi å nyte det fine vinterværet, og etterhvert ble det mer preg av vår! Vi feiret fastelaven og dro på ski- og aketur! Vi hadde besøk av journalist og fotograf, og hadde i den forbindelse et helt ryddig hus -så lenge det varte;)



I mars kom våren. Vi kunne tørke klær ute, og pyntet til påske inne. Hestehov og hvitveis ble plukket av små barnehender og satt i eggeglass. Det ble også en tur til flotte Skallerup Klit i Danmark, hvor vi storkoste oss med svigerforeldrene mine. På hytta ble det vaffelsteking på trappa, akkurat som farmor gjorde for mange år siden.




I april nøt vi fine vårdager, og pyntet med blomster ute og inne. Og stadig flere dukket opp av jorden i hagen! Så ble det bursdagsfeiring for Constanse som fylte ett og Ferdinand som fylte seks. Påskeharen kom til ungenes store glede:) Denne måneden startet jeg i ny jobb, og mannen koste seg i pappapermisjon.




Del to og tre kommer etterhvert! Nå må jeg få kommet meg i seng, i morgen venter noen timer på jobb før vi skal feire med gode venner!
 
 
 
 
 
 
 
 
ha en flott nyttårsaften!


9 kommentarer:

Mitt hjerte sa...

Så herlig lesning! Skikkelig god følelse:) Så flott å lage slik oppsummering av året! Ønsker deg og dine en flott nyttårsfeiring og ønsker dere alt godt og lykke i det nye året <3 Stor klem fra Merete

Hjem og Glede sa...

Nydelig Silje!
Ønsker deg og dine en koselig nyttårs feiring!

Klem fra Camilla.

Blåbærtua sa...

Så nydelige bilder:)
Et riktig godt nyttår til deg!
Klem fra Lillian

kryska sa...

cudownego 2013 roku ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

hjertero.com sa...

Vakkert Silje!! Takk for alle gode minner i året som har vært! Du er skjønn og jeg er så glad i deg!! Puss och kram

Tante Titti sa...

Så koselig med tilbakeblikk. Ønsker deg og dine ett riktig godt nytt år, og tusen takk for all inspirasjon og koselig kommentarer i året som har gått.
Titti-klem!

Anonym sa...

Kjempekoslig tilbakeblikk Silje :o) Flotte bilder som en bare må bli glad av å se på .Godt Nytt År til deg og dine .Klm fra Solveig

Anonym sa...

Nice respond in return of this issue with firm arguments
and explaining all about that.
My site ... usc football news

Anonym sa...

Its like you read my mind! You appear to know a lot about this,
like you wrote the book in it or something. I think that you could do
with some pics to drive the message home a little bit, but instead of that, this is
great blog. A fantastic read. I will certainly be back.
My site - perfumes baratos