lørdag 22. desember 2012

2 dager til jul

 
 
Nå er endelig juleferien i gang, den har aldri vært så etterlengtet før! Vi ordner og steller, og mest av alt koser vi oss masse! Om det blir orden i kaoset vet jeg ikke, men jul blir det uansett:)
 
 







På hylla i gangen har det blitt jul. Den søte bamsen fikk vi i posten denne uka, av en leser av bloggen min som heter Karin. Hun hadde sett at jeg liker gamle bamser, og ville at den skulle bo hos oss. Tusen takk Karin, den var nydelig! Augusta har allerede lagt sin elsk på den, så her skal den få det godt! Riktig god jul til deg



 
Nå står fletteloff og rundstykker til heving, og penkjoler og strømpebukser skal finnes frem! Vi skal i årets første juleselskap!
 
 
 
 
 
ha en fin bittelillejulaften!
 
 
 

11 kommentarer:

Anonym sa...

Det er superhyggelig med slike gamle skoleplansjer som den desemberplansjen du har over kommoden. Mine barnebarn har fått hver sin etter hvilken måned de er født. Heldigvis er det ulike måneder. Fikk tak i hele serien her for noen år siden og synes den er så søt. Kos dere i juleselskap.
Julehilsen fra Berit

Fjordheim sa...

Så herlig du ha pyntet på gangen.
Nydelig plansje og den bamsen var jo herlig.
Ønsker deg ei herlig førjulshelg :)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Ønsker deg en riktig god jul ♥
Klem

Karin sa...

Hei Silje,bare hyggelig.. Så koslig at du ville ha den.Ser et lite smil på bamsen nå ja.Den er over 30 år gammel å har vært ganske ensom lenge.. Den lengter nok etter barnelatter å få være hos noen som kan kose litt. Var skikkelig morro å se den hos deg. Siden du har en av mine favorittblogger så er det bare koslig å gi deg den. Ønsker deg en riktig god jul og et godt nytt år Silje. Klem fra Karin

Karin sa...

Hei igjen,glemte å spørre men var den akkurat maken til den andre bamsen din? Syns de var utrolig like...

Hjem og Glede sa...

Skjønne Silje!

GLEDELIG JUL!


Klem Camilla.

Tonje Merethe sa...

Så koselige bilder Silje.
Jul blir det uansett..

Kos dere masse.
KLem fra Tonje Merethe

Lånemor sa...

Så koselig stemning i julebildene dine.
God jul.
Klem,Anette

Siddis back home sa...

Så koselig det er hos dere! Juleklem fra Hanne

mali-mo sa...

Så fin bamse du, vet du, jeg har akkurat likens, den har jeg hatt siden jeg var baby ;)

Ønsker deg og dine en kjempefin jul Silje <3

Tante Titti sa...

Jeg ønsker deg en riktig god og fredfylt jul, kjære Silje. Det er så koselig å følge deg på bloggen din!
Titti-klem!