lørdag 24. november 2012

Så var det gjort!

 
 
God lørdagskveld!
 
 
Så var det gjort, som flere andre har vært nødt til har jeg kjøpt ekstra lagringsplass på bloggen. Dette med å forminske bilder aner jeg ikke hvordan jeg gjør, selv om jeg sikkert burde gjøre det;) Og nå hadde jeg lyst til å blogge igjen!
 
Takk for alle tips i forhold til lagringsplass ihvertfall:)
 
 
Her i huset har vi hatt en rolig lørdag, jeg har faktisk ikke vært utenfor døra. Alle fem har hatt influensa denne uka, og formen er fortsatt ikke på topp. Derfor passet det perfekt med en innedag. Fryseren har fått påfyll i form av kjøttboller og karbonader (perfekt til lunsj eller kveldsmat i jula!) og pepperkakedeigen står til kjøling. Vi skal ha tre bursdager for mellomstemor de neste to ukene, så derfor blir kakeboksene fylt opp litt tidligere enn de pleier:)
 
 
 
Og det beste av alt, i morgen er det søndag, og jeg tror den blir minst like rolig!
 
 
 
 
 
 
ha en fortsatt fin helg!
 

6 kommentarer:

Ruths datter sa...

Håper at du kan svare meg Silje. Jeg har samme problem. Lurer på hvordan en betaler for slikt.
Klem

Rosehagen sa...

God morgen;)
Ja, da er vi iallefall to som har fått mer lagringsplass;) Litt rart at alle fikk beskjeden om at lagringsplassen var brukt opp på samme dag!! Bloggen min er også blitt dansk!! Oversetter til norsk og får dansk!!
Du er jo råeffektiv selv om kroppen ikke er i form;) Flinke du;))Kos dere med pepperkaker og en superfin søndag;))

Klem fra Ann-M.

Anonym sa...

Jippi - er kjempeglad for at du forts. med den flott bloggen du har opparbeidt deg - den er ein inspirasjon og hyggelig lesing for meg og mange andre:-) Tusen takk!
WM

Fru Jacobsen - Mitt herlige mammaliv sa...

Weee :) Liker at du fortsetter ;) Ha en nydelig Søndag :)

Lina sa...

Hurra for meir lagringsplass og meir Silje! ;) ☆★☆ jippi! :)) Gledar meg stort til advents-og juleblogging frå deg, søtaste! :) eit høgdepunkt i året, for min del!

klem Lina

Bless by Tone sa...

Jeg komprimerer bildene mine i Picasa - hvis jeg velger dem jeg skal bruke og exporterer dem, så blir de mye mindre, tar mye kortere tid å laste dem opp også.