søndag 4. november 2012

Novembersøndag




 
I dag har jeg vært hjemme med småtrollene mens mannen har vært på hytta og jobbet. Vi hadde tenkt å vente til våren med å pusse opp gangen der oppe, men pga musefesten setter han i gang nå! Her hjemme har vi fått gjort overraskende mye! Jeg fikk vasket og ordnet litt på kjøkkenet mens ungene tegnet og perlet, og vi har alle vært ute og gjort klart for vinteren. Nå er visne blomster byttet ut med granbar, greit å ha det gjort før snøen kommer, vanligvis må jeg vasse med snø til knærne:)



Hyllene på kjøkkenet fikk seg en liten make-over. Og som vanlig er det en grunn til at jeg tar nærbilder;)


 
Nå er det tid for middagslaging for meg og film for de små. Men først må jeg tenne masse lys! Nå er det mørkt kl 17....
 
 
 
 
 
 
 
ha en koselig søndagskveld!
 

19 kommentarer:

Lina sa...

Åhh, blondar og vakre antikvitetar ♥ inspirasjon!

Håpar de får bukt med musene, utrulig kjipt...

Ja, her skal óg tennast lys!! Gjera det beste ut av mørketida.

søndagsklem til Silje ♥

MittLilleHjerte sa...

Så fine ting du viser:)
Fin søndagskveld til deg;)

Linette - Det´ Hyggeligt sa...

Dejlig blog du har.
Og meget smukke billeder :)

Te´ena sa...

Som vanleg vert eg inspirert av bileta dine! :) Eg ynskjer meg også nokon opne hyller på kjøkkenet... Kanskje neste gong eg er på IKEA...

May Lene sa...

Nydelige bilder, som alltid! Du har virkelig drømmehjemmet ♥

God søndagskveld videre! Klem :)

stallnilsen sa...

Så deilig og få gjort unna litt sont arbeid og, æ har begynt og vaske i skuffer og skap.

Så koselig du har det.

Ha en fin kveld, hilsen Lisbeth :)

Helenes Interiør sa...

Herlige bilder :)
Nydelig hjem du har

Anonym sa...

Så fin og koselig hylla ble :)

Fru Jacobsen - Mitt herlige mammaliv sa...

så nydelig pynt på hyllen :) KJenner at jeg har veldig lyst på en tallerkenhylle ved spisestuen ;)

Blåbærtua sa...

Så flotte bilder,du har det så fint:)godt å få gjort litt!
Fine kveld til deg!
Klem

Bdicte sa...

Nærbilder er absolutt nødvendig innimellom, hehe:)
Veldig koselig hyllepynt! Jeg har nedtelling til jeg kan pynte til jul her nå;))

Klem
Benedicte

Katrine sa...

Kan du legge ut oppskriften på ost- og skinkehornene? De så så deilige ut! :)

Ninni sa...

Nydelige bilder! Du har så mange flotte gamle ting. Gleder meg til du skal til å pynte til jul:)

Ha en fin kveld!
Klem Ninni

Rustic Vintage Country sa...

Such loveliness! x

Mitt hjerte sa...

Koselig med litt " nytt" på hylla:) Du har så mange fine ting! Jeg skal også gjøre "jul" på kjøkkenhylla mi snart! Klemmer til skjønne deg

Anonym sa...

Hei.
Vil gi deg råd.
Vi har hatt stort problem med mus...men legg gift et par plasser under hytta.Trygt for andre dyr.Legg hver høst og vår.Stapp einer i ventiler på utsida.
Da har du muse fritt.

Hanne Mette sa...

MUS! *grøss* :S

Veldig koselige bilder og så mye fint du har på hylla di.
Ha en fin mandag Silje.
Klem

am design sa...

Hei på deg!!! Nydelig du har det på kjøkkenet ditt!!! Så mange fine gamle ting!!!

Ha en fin mandag!
Klem fra Anne-Marit

Fjordheim sa...

Å så nydelige bilder. Herlige ting på den hylla di.
Ønsker deg ei herlig uke :)