fredag 30. november 2012

Litt etter litt...


...blir det jul i vårt hus!
 
 
Jeg har tatt meg en fridag fra jobb. Julemusikken er på, eskene med julepynt er tatt ned fra loftet og jeg KOSER meg! Juleblomster er kjøpt inn, blant dem den aller vakreste, amaryllisen!





 
Dagen startet med å vekke dagens bursdagsbarn med bursdagssang, muffins og gaver! Hurra for deg nydelige Augusta!
 
 
 
 
Nå skal jeg stryke og henge opp julegardiner, og så pynte, pynte og pynte enda litt;)
 
 
 
 
 
ønsker dere alle en fin fredag!
 
 
 

11 kommentarer:

Runehuset sa...

Hei

Så koselig med bursdag - gratulerer med dagen til bursdagsbarnet!
Godt å se at det er flere som har begynt å pynte til jul- klarte ikke vente lenger jeg heller...!
Ha en fortsatt fin dag og kos deg med pyntingen!

susan`s side sa...

Gratulerer så masse med bursdagsbarnet.
Her er det også julepynting på gang, har også tatt 1 feriedag i dag.

Dagrun sa...

Så flink du er:) Ønsker deg en hyggelig barnefri Silje-dag, med pynt, blomster, lys og glede!
By the way.. Fantastisk nydelig treboks/kasse -I like:)
Gratulerer så mye med dagen til nydelige Augusta:)

Randi sa...

For en vakker blogg du har! Og for noen nydelige navn du har på ungene dine :-)
Ha en SUPER dag!

Blåbærtua sa...

Så nydelige bilder:)ønsker deg ei fine adventshelg:)
Klem fra Lillian

Gratulere med dagen til den skjønne jenta di:)

stallnilsen sa...

Så nydelig Augusta :D

Ja her er det pynta litt idag, julastjærna og adventstaken er tatt frem, julestjærne, ammaryllis og julemusikk :D

Ha ei fin advents helg,

Hilsen Lisbeth ;)

Tante Titti sa...

Gratulerer med bursdagsbarnet!!
Nydelige bilder, flott dekorert!
Kos deg masse med pynting og kos i helgen!'
Titti-klem!

Mitt hjerte sa...

Liker å se at du er så flink til å kose deg! Du har så mye vakker julepynt, må være en fryd å plassere alt rundt:)
Var vel stas for barna og komme hjem til ferdig pyntet hus i går? Håper Augusta fikk en fin dag i går også, nydelige jenta <3 ønsker dere ei koselig 1.adventshelg! God klem fra Merete

Tulip sa...

Koselig den kamle trekassen du har:)
Gratulerer med flott bursdagsjente!

Linda sa...

Nydelige bilder! :) Digger "settekassa" full av julestemning! God adventshelg :)

Lina sa...

Åhh kor fint det var med den skuffa/settekassen ♥ love it! Hurra for Augusta! Og hurra for jul :D