tirsdag 6. november 2012

Juleverksted!


I kveld har jeg hatt juleverksted med ei søt venninne:) Vi har gått på samme ungdomsskole, og har nå fått kontakt gjennom blogging, facebook og ikke minst wordfeud;) Kine er kjempeflink med scrapbooking (se den fine bloggen hennes her) og er på et ganske annet nivå enn meg når det kommer til kreativitet og resultat:) Vi har hatt to koselige juleverksteder nå, med skravling, julemusikk og produksjon av til-og-fra-lapper!


 
I kveld tok jeg frem kongerøkelse og den beste julemusikken, og serverte gløgg og pepperkaker. Var ikke vanskelig å komme i julestemning da nei;) Skal jeg rekke å lage slike ting må det gjøres i november, desember fyller seg raskt opp med andre sysler:)


 
Noen av de nydeligste rosene jeg har hatt -kjøpt på Rema 1000!



 
 
 
 
 
Håper du har hatt en fin kveld!
 
 
 
 
 

13 kommentarer:

Bdicte sa...

Så koselig:))
Det er kvalitetstid det!

Her holder jeg meg våken litt til for å følge med på det amerikanske valget!

Klem
Benedicte

Tonje Merethe sa...

Så koselig med juleverksted..
Til og fra lappene var jo supersøte da.

Ha en fin dag!
Klem fra Tonje Merethe

Lillian sa...

Oi så mye lekkert!
Så flinke dere er!

Camillas Lantliv sa...

Men åh så koselig. Nå er det ikke lenge till advent Silje:). Fant forresten endelig litt fine roser, på Plantasjen, så nå er jeg fornøyd:).

Ha en fin dag. Klem

Lina sa...

Så fint! :) likte veldig godt bloggen hennes, nydelege ting ho lagar. Tenker det er lett å komma i den rette stemningen hos deg ja, Silje ;)

klem ♥

lillpastill sa...

Er så koselig med juleverksted, jeg har sittet i dag og planlagt et par (!) Er viktig å samles, både familie og venner, og da må man spre det litt utover så folk slipper sitte på gangen.. *smiler*

Fine ting dere har laget ser det ut som - Er så stas med selvlagede til og fra lapper! ♥

Fortsatt fin dag til deg
Klemmer og smil fra meg

Anonym sa...

Du tar så utrolig nydelige bilder! :-)
Du er kjempeflink!
Klem fra Marte

Tindrande Auge sa...

Så flotte da ;) kjempekoselig med juleverksted ;) håper du får en fin kveld videre klemmer fra Nina

stallnilsen sa...

Så koselig med juleverksted og røkelse, men er det ikke litt tidlig ?
Æ så røkelsen i skapet idag, og hadde faktisk lyst og ta den ibruk idag da æ bakte runstykker, men syns det var litt for tidlig,hihi, men skulle nok ha gjort det allikevell :)

Ha en fin kveld, hisen Lisbeth ;)

Two sa...

Så flotte ting du har laga, likte spesielt godt til og fra lappane! Har du info om kvar dette stempelet er kjøpt??

KinesKlode sa...

Tusen takk for en herlig kveld Silje!

Two lurer på hvor stempelet er fra, merket er Inkido og det er kjøpt på Bikuben (det er både butikk og nettbutikk) :) Der har de forøvrig mange andre lekre stempler også ;)

Klem fra Kine

May Lene sa...

Så fine til-og-fra-lapper! Juleverksted må være noe av det koseligste som finnes ♥

Gårdsjenta sa...

koselig med juleverksted :) det skal vi ha om ei uke også, gleder meg til det :)

masse fint på bloggen din, la meg til som følger jeg, så finner jeg deg igjen :)