fredag 9. november 2012

Happy helg!

 
Bilde fra i fjor:)
 
 
Nå er det helg igjen, herlig! Ukene bare flyr, og nå er det bare tre uker til adventshelga! Jeg håper å få startet litt på julevasken i morgen, i år tar jeg "julevask light". Jeg vil mye heller bruke tiden på å bake og kose meg, lese juleblader og finne på koselige ting med ungene! Men noen ting bør tas, som alle haugene som på mystisk vis ender opp på soveromsgulvet vårt:)
 
 
 
 
Har du noen planer i helga?:)
 
 
 
 
 
god fredagskveld!
 
 

19 kommentarer:

stallnilsen sa...

Å e det bare 3 uker til advent, kor artig, æ glær mæ masse til og skal begynne og pynte, har allerede begynt julevasken har tatt skap på kjøkkenet og veggsjekksjonen i stua og alle glassan som står der og samler støv ;O)
Elsker jula selv om ungene er voksne her i huset.

Kos dæ med dine i helga,

hilsen Lisbeth ;)

Livy sa...

God kveld!
Så flink du er! Sliter med å komme i gang med julevasken kjenner jeg! Her skal midt-i-mellom-søster feires i morgen - 5 år på søndag er stort :-)

Ønsker deg en fiiin helg! Stor klem♥

Anonym sa...

Kjære Silje. Hvorfor bare cupcakes og stivpyntede barn? Ikke innbill oss at livet er bare rosa med pynt, servietter og bambi på kommoden i nyasket entre. Du sier du skal slutte å blogge, men får da så mye annerkjennelse at du fortsetter den perfekt-liv bloggen din. Er det det du trenger for å være????

Anonym sa...

Åååå,jeg blir bare så inspirert av bloggen din silje! Her blir det også julevask light..;))Blir glad bare av tanken,hihi;) Vet ikke om dette er riktig av meg,men kjenner jeg bare må si noe til anonym som tror at du prøver å innbille oss at livet ditt bare er rosa med pynt..anonym:vær så snill å slutt å les blogger viss du virkelig tror det! Eva

Anonym sa...

Hei Anonym som har lagt igjen kommentar. Synes dette var en upassende kommentar å legge igjen! Hvorfor velger du å bruke tid på å følge med på denne bloggen,hvis du ikke ønsker å lese det som står her! Jeg har følgt Silje sin blogg nesten siden oppstart,og kunne ikke vært mere uenig med deg. Bloggen er ærlig,varm,sprudlende,og hverdagslivet blir vist fra forskjellige vinkler. Herlige barn,som får være med på mange koslige aktiviteter,de er heldige som har en mor som Silje:) Og vi lesere er heldige som får lese silje sin blogg,og kan hente frem masse innspirasjon. Jeg er kjempeglad for at du blogger Silje,
og blir så glad hver gang jeg ser du har komt med nytt innlegg:)Ønsker deg og dine en flott helg:)
Klem Linda:)

Tindrande Auge sa...

Skal si tiden flyger av gårde... Tror jeg må begynne å planlegge litt hvordan desember skal "prioriteres". Ha en strålende helg videre! Klemmer fra Nina

Lina sa...

Samme planar som deg! Begynna på julevasken ;) light her óg ;)

Og til du anonyme med oppgulpet ditt over her: spar oss! Du har virkelig ikkje lest verken på eller mellom linjene, om dette er inntrykket ditt av Silje sin allsidige, ærlige, inspirerande og ekte blogg!! Nei, eg sender heller spørsmålet i retur til deg: Er det å spre negativitet og ekle kommentarar du treng for å vera?! Eg blir så irritert!!

stor klem til finaste Silje, som eg håpar inderlig orkar å heva seg over sånne tullingar, og heller nyta alle dei gode orda folk legg igjen ♥

Mitt hjerte sa...

Synes alt du viser og alt du gjør er flott jeg vennen <3
Du inspirerer og gir så mye positiv energi fra deg og det er det vi liker:)
Elsker bloggen din! Fortsett slik:)
Her er jeg godt igang med vaskingen og jeg skal love deg at det trengs! Målet er å bli ferdig til advent så at vi har Desember til masse kos:)
Lykke til med vaskingen din, kjempeklem til kjære deg <3

Jatte sa...

Koselig bilde!!

Julevasken ja, det er det ENESTE jeg gruer til med juleforbredelser :P

Ha en fin helg,
klem Jatte:)

Anonym sa...

Hei Silje!
Hvert eneste år tenker jeg at jeg skal være like flink og effektiv som deg!
Men jeg har fortsatt en vei å gå.... :-)
Light vask ja, det var lurt! Kanskje det blir en light light vask her... ;-)

DU ER SUPER FLINK OG INSPIRERENDE! :-)

Dine innlegg er ett lyspunkt i hverdagen,
og jeg gleder meg veldig til juleinnlegge dine! ;-)

Jeg får vel begynne å vaske da... ;-)

GOD HELG! :-)

Klem Marte

Anonym sa...

Kjære deg da, det var da svært som du tar på vei da! Ingen som tvinget deg til å lese bloggen til silje...jeg blir ihvertfall inspirert og skjønner at hverdagen til silje ikke bare er ei rosa sky:) hilsen Anette

Anonym sa...

Silje, du har verdens fineste blogg! Du skriver om det koselige i hverdagen din, men du lar oss samtidig forstå at det faktisk kan være rot og kaos hos deg, sånn at vi andre ikke føler oss "håpløse". Du har en vidunderlig evne til å få frem alt fint og godt i livet som småbarnsmamma, og jeg blir så innspirert av deg! Gleder meg hver gang du kommer med et nytt innlegg, og spesielt gleder jeg meg til du skal starte for fullt med juleforberedelsene!
Klem fra seksbarnsmor

Mats sa...

Planer for helgen: Skrive 20 artikler, rydde kontor og hjem, og slappe mye av for å lade opp til nok en spennende uke!

Fine bilder på bloggen! Du som tar alle selv? :)

Anonym sa...

Kan ikke du som er så negativ og
surmaga finne på noe annet enn å lese blogger du ikke liker da ?
Du må ha lite å finne på.

Du skal skrive akkurat det du føler
Silje og ikke bry deg om hva andre mener.
GOD HELG

Hanne sa...

Sier det nok en gang Silje, fantastisk blogg du har!
Inspirerende og kreativ! :)

Håpe du har hatt en super helg!
Klem fra heistad:)

Anonym sa...

Hei Silje :) Du har en flott blogg . Ærlig, koselig og ektefølt . Gleder meg alltid til å lese bloggen din . Ikke bry deg om den ene negative kommentaren . Lukter misunnelse av den kommentaren ... Stå på ! Vi er mange som setter stor pris på bloggen din :))) klem til deg

Anonym sa...

Så enig med hun over her. Tåpelig og legge igjen en slik kommentar. Jeg liker bloggen din svært godt. Ekstra glad for tips man kan gjøre med barna. Har mye og lære.klem lenebo

Anonym sa...

Stå på du Silje :o) herlig å lese å sitte å se på de nydelige bildene dine :o) veldig godt å kunne lese hverdagsutdrag der det faktisk er fokusert på det lyse og lette å gleden i dagen :o) Ha en flott dag både du og dine.klem fra Solveig <3

Gårdsjenta sa...

så nydelig bordpynting! :) virkelig flott var det :)