lørdag 3. november 2012

Change of plans

 
 
Denne helga skulle vi tilbringe på den lille hytta vår. Vi gledet oss alle mann, for vi har ikke vært der på lenge! Klokka 18 i går kveld låste vi oss inn, med unger, bager og matposer på slep.. Bare for å finne ut at klatremus og vennene hans hadde storkost seg der mens vi var borte! Det var muselort overalt, og sofaen er rimelig hullete... Så da var det bare å pakke sammen og dra hjem igjen, godt vi bor fem minutter unna:)
 
I dag passet svigermor ungene, så mannen og jeg kunne ta en tur opp og gjøre rent igjen. Vi håper det ikke er så lenge til vi kan ta neste, forhåpentligvis musefrie, tur! Jeg kan ihvertfall krysse av èn ting på lista, julevasken på hytta;)
 
 
 
Håper du har hatt en fin lørdag! Om fire uker er det advent, og jula opptar mye av tankene mine nå!
 
 
 
 
 
 
ha en fortsatt fin helg!
 
 
 
....og nok en gang....TAKK for de gode ordene deres!!
 
 

15 kommentarer:

Nicoline sa...

Uff, det er ikke noe kjekt!
Får håpe at de holder seg unna nå.
Ja, tenkt det er bare 4 uker til første søndag i advent.
Jeg er også helt i julemodus for tiden, og koser meg.
Gleder meg til å se julehuset ditt!
Fin lørdagskveld og ha en fin søndag.
Klem Nicco

Fru Jacobsen - Mitt herlige mammaliv sa...

Æsj den er kjip. Håper musene holder seg unna. Legg ut møllkuler i hullene dems så liker de seg ikke lenger..

Vi kom hjem til en DIGER rotte på trappe her om dagen, "heldigvis" var det bare en som katten hadde fanget da men 4 åringen ble lettere hysterisk:/

stallnilsen sa...

Huff lite hyggelig og få slike gjester på hytta, trist at dette skulle skje, men håper dere slipper flere slike ubudne gjester der igjen.

Hilsen Lisbeth ;)

mali-mo sa...

Kjedelig med mus, søren så kjipt! Håper dere blir kvitt dem!

Nydelig rundstykke-lunsj under her, o gkoselig å les eom juleforberedelsene. Temmelig likt våre ;) Sikker på at det blir fint med nye gardiner også ;)

Glad du skal fortsette å blogge!

Fjordheim sa...

Så kjedelig da med musebesøk. Håper dere har lagt ut gift og tettet alle hull dere har sett. Ikke lett å holde de ute av hus som står tomme i perioder. Jeg har to katter fordi jeg ikke vil ha mus i huset.
Ønsker dere en herlig søndag og ei god uke :)

Mamma Sidsel sa...

mus holder seg nok ikke unna uten videre. Kjøp bokser hos felleskjøpet eller Rentokil, så blir det nok bra. Rentokil boksene tar musene ute, før de kommer inn....... kanskje det beste
Fin søndag til dere

Kine sa...

Å nei så utrolig kjedelig :(
Vi har selv mye mus i huset vårt i år, har tatt 18 stykker i feller bare de siste ukene!
Håper dere får bukt med de!

Anonym sa...

Huff så ekkelt ... Viser jo at forarbeid , tetting , museband, er utrolig viktig ! Hjelper ikke med fin hytte inni vist den er full av mus ! Lykke til :)

Två systrar sa...

men fy...bara att köpa musfällor då :-) Synd att de är så söta :-) Kram C

bea's blog sa...

Vi hadde selv massevis mus i huset en gang. Den bodde selv i TV'n....
best er det med katter i huset - alltid! =^..^=
Klem Beatrice

Katla sa...

æsj, mus er ikke noe morsomt å ha inne. Vi har hatt mus i huset nå for par uker siden, fikk tatt mange i feller og tettet en del sprekk og hull her og der. Men jammen er det lite koselig å legge seg på kvelden når du har hørt eller sett mus rett ved senga like før.
Håper dere får dere snart tur igjen i en musefri hytte :)

og ja, juletanker her og... koselig :)

Anonym sa...

Hjelper det og vaske ? Kommer ikke museene bare inn igjenn ? Huff så utrulig ekkelt , jeg hater mus !

Anonym sa...

jeg tenkte som mange før meg her.....isj !!! men håper dere får fikset at de små firbeinte ikke kommer seg inn.Å få spist istykker sofa osv er lite gøy....Ha en fin uke Silje.
Her er det juleforberedelser av diverse som pågår :o) kanskje jeg skulle hatt blogg jeg også :o)) Klem fra Solveig :o)

Anonym sa...

Nei og atter nei! Du må ikke slutte å blogge!!
Eeelsker jo bloggen din!!

Og kjedelig med mus... usch!

Klem Linda

Anonym sa...

Hei! for en utrolig fin blogg du har! koser meg masse med den. dette må du fortsette med! jeg får masse inspirasjon av bloggen din! ha en fin helg. Linn :)