lørdag 13. oktober 2012

Nye kopper!


Denne uka fikk jeg en kjempefin bursdagsgave fra annonsøren min lille martine! Jumbokopper fra Bastion, to til voksne og fire til barn! (-kjekt, for da har nabogutten også en, han er her titt og ofte;))
 
Perfekte til kakao med krem....


 
...en neve mini-marshmallows...



...eller litt lørdagskos!


 
Koppene finner du her, og nå er de på tilbud!


 
 
Her går lørdagen med til husmaling og klesrydding, og kos med lillefrøken som endelig er frisk igjen! I kveld kommer de to største hjem fra mini-ferier hos mormor og bestemor, da blir det tv og god mat!

 
Jeg synes fortsatt det er veldig vanskelig å finne noe å blogge om, derfor blir det litt glissent mellom innleggene! Takk til dere som så trofast følger meg uansett!
 
 
 
 
 
ha en fin lørdagskveld!

7 kommentarer:

mirjamsdrøm sa...

Skjønne kopper!
Det var en super gave å få :)
Høres ut som en herlig lørdag!
Kose dere videre ;)
Klem Mirjam

Tindrande Auge sa...

Sååå flotte de var da ☺
Håper du får en flott lørdag videre klemmer fra Nina

Kristin sa...

Uansett hva du skriver er det koslig å lese <3
Klem

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Ja, de kroppene var herlige! Vi kunne trenge noen for å få plass til lørdagsgodtet akkurat nå, så jeg skal sjekke de ut! Kos dere, og nyt lørdagskvelden!

Klem Cathrine :-)

Siddis back home sa...

Så heldig du er, kjempefine kopper! Ha en fantastisk kveld!

Lina sa...

Blogg om det du vil, når du vil :)) Eg blir alltid like glad når du oppdaterer, Silje! Gledar meg til du skal juleblogga ;) hihi!

Nydelege koppar :)

klem Lina

Gårdejerinden sa...

Sikke fine de er :0)