torsdag 18. oktober 2012

Nye julegardiner!


Til dere som synes det er aaaltfor tidlig å tenke på jul, hopp videre til neste blogg:) Til dere andre jeg bare vise de nye julegardinene til kjøkkenet som kom i posten i dag!
 
Jeg fikk sydd julegardiner til kjøkkenet for noen år siden, og har vært kjempefornøyd med dem! Men da jeg tok dem ned og vasket dem i januar, ble de helt gule i vaska... Da var de dessverre ikke like pene lenger... Det samme skjedde med duken i en annen vask, så det var nok noe rart med stoffet...



Så jeg ble jublende glad da jeg så disse flotte julegardinene hos Sverdrup gave og interiør! De kom i posten i dag, og nå gleder jeg meg til de kan henges opp på kjøkkenet om noen uker!
 
 
Se julevarene hos søstrene Sverdrup HER!


 
(bildene er lånt fra nettbutikken)
 
 
Ny rye til kjøkkenet har jeg også handlet inn, så det blir ekstra moro å pynte til jul der i år! I tillegg har jo både vegger, tak og kjøkkeninnredning fått ny farge siden i fjor.
 
 
 
 
Nå skal jeg pakke bag'en, i morgen skal jeg nemlig på en tur jeg har gledet meg til leeeenge!
 
 
 
 
håper du får en fin kveld!
 

14 kommentarer:

Lina sa...

Åååå! Perfekte! ♥ jul, jul, stråååååålande jul! ;) love it.

Kos deg på turen din, søte ♥

mirjamsdrøm sa...

Kjempefine gardiner Silje :)
Er ganske klar for jul her også ;)
God tur til deg!
Klem

Tone sa...

KJempefine gardiner.
er sikker på at disse vil gjøre seg godt på det koselige kjøkkenet ditt:))
God tur - hvor en du skal.

Anonym sa...

Fine julegardiner! Et lite tips til de som ble gule i vask; ha de i en kjele med vanlig vaskepuler, varm opp til like før de koker. Skru ned plata og la de stå hele dagen. Etterpå tar du de av og setter de kaldt til dagen etter. Vask som vanlig i maskinen og da skal de være hvite igjen :)
Klem fra Lill

Nicoline sa...

Kjempesøte gardiner, forstår godt at du gleder deg til henge opp de og ikke minst pynte til jul på kjøkkenet!
Gleder meg til å se julehuset ditt!
God tur og god helg, klem Nicco

Mitt hjerte sa...

Synes ikke det er for tidlig med jul:) kjempesøte gardiner! Blir som nytt hos deg med nymalt kjøkken og nye gardiner, skjønner du gleder deg til å henge opp:)
Jeg har også julegardiner på kjøkkenet og jeg gleder meg veldig til å få de opp nå;)
Kos deg så mye på tur <3 god klem til deg

Véronique Victorien sa...

ton store est ravissant,
belle journée
Véronique

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei Silje!
Så skjønne disse julegardinene var! Tenker meg at du nesten ikke kan vente med å henge dem opp! Jeg merker meg hvor de er å få kjøpt...! Kos deg på tur!

Klem Cathrine :-)

Liftup sa...

Søte gardiner du har fått.
Ønsker deg eg flott helg og kos deg på tur :)

Anonym sa...

Hei Silje!
Så koselig å se innlegg litt oftere! :o)
hvor lange er de to benke kjøkkenveggene dine?
Klem fra Marte

May Lene sa...

Ååh, endelig litt jul fra deg ♥ Kjempefine gardiner!

Jatte sa...

Såå søte!:)

Anonym sa...

Heia :o) Nydelige julegardiner :o)) Kos deg masse på spa oppholdet.Go helg

Klm fra Solveig

Anonym sa...

Vilka fina och juliga gardiner du köpt! Jag tycker det är så fint med lite rött till jul jag med....blir så "varmt" och fint.....tillsammans med vitt, grönt....
Hoppas du får en fin helg!
Kram/Nettan