onsdag 3. oktober 2012

Ny lykt, og svar på spørsmål!


Til 30-årsdagen min fikk jeg et gavekort på et kjøpesenter, og det har brent i lomma mi helt siden jeg fikk det:) Derfor tok jeg meg en rask tur rett før stengetid i går, og med hjem ble denne fine lykta! Og enda har jeg mer penger å bruke på neste handletur:) Gavekort er alltid gøy!



De nydelige rosene fikk jeg av min skjønne fetter til bursdagen, og noen av dem står enda!
 
 
 
 
Her kommer svar til dere som hadde spørsmål:)
 
Til anonym: Jeg jobber på NAV.
 
Til anonym2: Turer i Grenlandsområdet ja.. Antar at du bor her selv, så da er du nok like kjent som meg:) Vi reiser ofte til Jarseng, eller ut til sjøen, da er Hydrostranda og Rognstranda favoritter. Tidligere reiste vi ofte til Stavern. Ellers elsker vi Brekkeparken, men der er dere vel godt kjent antar jeg:) Sist var vi på tur i Siljan, så vi er litt forskjellige steder igrunn:)
 
Ang kjøkkenmøblene, så er jeg overhodet ikke den tålmodige typen, så det var ikke så mye grunnarbeid her nei;) Vi slipte ned bordplata, resten malte vi som det var. Og det har holdt overraskende bra;)
 
Til Mette Maja: Vi bodde på Dayz SeaWest Nymindegab. Et ganske nytt feriesenter, og vi hadde et koselig lite feriehus. Det tok ca en time til Legoland. Det ble en ferie med mye kjøring, tilsammen 90 mil, men sånn blir det jo når det er såpass langt ned i Danmark:) God tur hvis dere reiser:)
 
 
Til Det verden trenger...: Sofaen på hytta er fra Bohus, og var på tilbud til 5900. Vi er veldig fornøyde med den!
 



I dag har det blåst og regnet hele dagen, så det ble en rolig innedag. God middag og nybakte boller passer supert på slike høstdager:)
 
 
 
 
 
 
ha en fin kveld!

9 kommentarer:

Geli sa...

Hej Silje-Sin! Very beautiful decoration! Have a nice evening!

Helena sa...

Nydelig header du har :)
God høstfølelse.

kos deg med ny lykt og koselig høststemning.

Fjordheim sa...

Det var ei nydelig lykt. Kjempegreit med gavekort så en kan glede seg over nye ting litt lenger enn når en får alt på en gang.
Måtte bare kommentere det ene svaret ditt der du skriver at dere kjørte 90 mil, Vi reiser ofte ei langhelg til Jæren siden jeg er derfra. Da blir det gjerne 150 mils kjøring på få dager. Det gjorde vi jo også da ungene var små. Ikke så mange ganger bare for ei helg, men det også noen ganger. Helt utrolig hvor greit det tross alt gikk. Det var ikke dvd el data å ha med underveis heller. Men vi brukte mye kassetspiller og lydbøker. I tillegg ble det små pakker med overraskelser underveis.
Ønsker deg en herlig dag :)

silvia sa...

Hei.

Nå ser jeg at mine spørsmål ikke har kommet med:-( men jeg håper du kan svare i neste innlegg:-)

Jeg lurer på hvor du har kjøpt spisestuen og de nydelige gardinene i stuen oppe og nede, samt liftgardinen i loftstua og på barnerommene?

Takknemlig for svar

Mvh Silvia

re:signert sa...

Kjempefin lyst. Sånn vil jeg også ha!! Stas med gavekort. Alltid suksess med en sånn i lomma!! God helg. Mvh Signe

Eli Kristin sa...

Herlig lykt, alltid kjekt med gavekort :)

Nyt helgen!

Flor de Alfazema sa...

Hei, er min nysgjerrighet som den høyeste temperaturen som er der i Norge, i din by? Her i Brasil er veldig varmt om sommeren.....

Det verden trenger... sa...

Takk for svar! Ha en fin høstuke!

Anonym sa...

Hei.
Kan vel bare føye meg i rekken av de som kommenterer lykt og header. Veldig fin åpning av bloggen er den. Jeg syns det ser ut til å være mange lærere som blogger. Artig å se at det faktisk er NAV-kolleger som gjør det også :-) For alt jeg vet er du kanskje lærer du også, de er jo også i NAV. Jeg syns du da er utrolig som klarer en hverdag med tre små og den jobben. Jane