mandag 1. oktober 2012

Mini-høstferie


I forrige uke hadde Ferdinand to planleggingsdager på skolen, og vi benyttet anledningen til å dra til herlige Danmark! Jeg må virkelig slå et slag for å reise på turer utenom sesong (om man har mulighet til det!), det er jo en helt annen verden! Vi var en hel dag i Legoland, og sto ikke i en eneste kø. Og været var flott, 16 grader og sol, det er jo som en fin sommerdag, om man er heldig:) Prisen for turen var det ikke noe å si på heller.
 




Både små og store var imponerte over de fantastiske byggverkene!



Høsten hadde kommet til Danmark også.



Stolte barn som hadde gravd etter gull og fått hver sin medalje!
 
 
 
 
Nå fortsetter mandagen med klubb med barselgruppa, jippi:)
 
 
 
 
 
ønsker deg en fin kveld!






En leser som heter Silvia lurte på om jeg kunne ha en spørsmålsrunde på bloggen, og det kan jeg vel;) Om noen har spørsmål kan de stilles i kommentarfeltet, så svarer jeg i neste innlegg!


11 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Ååå.. Legoland. Dit har jeg lyst til å reise også!

mor sa...

Deilig med avbrekk i hverdagen og ut på tur:) her ble det jobbing på meg så vi må være hjemme men flotte høstdager hjemme i norge er vel heller ikke å forakte:) plukke noen høstting og ta med inn. Ha en fortsatt flott høstferie!

mor sa...

Deilig med avbrekk i hverdagen og ut på tur:) her ble det jobbing på meg så vi må være hjemme men flotte høstdager hjemme i norge er vel heller ikke å forakte:) plukke noen høstting og ta med inn. Ha en fortsatt flott høstferie!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Herlig med tur til Legoland. Min plan er å gjøre noe ala det neste år.
Ha en fin uke videre
klem

lillpastill sa...

KOSELIG! Dere er så flinke å gjøre slike sjekke ting.. Barndomsminner er gull, og deres barn kommer til å ha MANGE ♥
Fin fin ukestart til dere
Klemmer og smil fra meg

am design sa...

Deilige Danmark, herlig uansett årstid der!!
God natt og sov så godt.
Klem fra Anne-Marit

Anonym sa...

Danmark er deilig! :-) jeg lurer på hva du jobber med?

Anonym sa...

Det ser ut som om dere har hatt en flott tur! Kan tenke meg det var deilig å slippe å bruke halve dagen på å stå i kø i Legoland..det gjorde nemlig vi da vi var der i sommer...:/..

Jeg lurer på om du har noen tips til fine steder å reise på dagstur med barn, her i grenlandsområdet? Dere er jo så flinke til det! :-)
Også lurer jeg på; da dere malte kjøkkenbordet og stolene, hvordan gikk dere frem? Pusset først? osv...:)
Ha en fin dag!
God klem :)

Anonym sa...

Hei! Så koselig å høre fra dg, blir alltid så glad når du kommer m innlegg;) ser ut som dere hadde en fantastisk Dannmarkstur! Håper på slike turer vi også om en stund. Har selv to små jenter og en mann som jobber laange dager. Men det blir vel vår tur en gang også;) Hilsen Cathrine

mette maja sa...

Hyggelig! Vi har også lurt på å reise til Legoland i høst. Kan jeg spørre hvilket hotell dere bodde på?

Det verden trenger... sa...

Legoland er helt topp, og sikkert enda mer topp utenfor sesong :)
Jeg har et spørsmål til deg: hvor har dere kjøpt den fine sovesofaen dere har på hytta, og hvilket merke er det? Vi har akkurat kjøpt oss hytte og trenger noe i den gata der :)