tirsdag 9. oktober 2012

Kreativ mamma


 
For en stund siden fikk jeg en mail med forespørsel om å være bidragsyter i en bok om "de mest inspirerende mammaprosjektene fra Norges flinkeste bloggere som kan inspirere til en kreativ småbarnstid"! Man kan jo ikke si nei til noe sånt, jeg er veldig stolt over å få være med i boka!
 
Kreativ mamma lanseres i midten av oktober, og utgis på JM Stenersen forlag.



En bok full av tips og herlige bilder!





Her er det tirsdagskveld før frionsdag, og det er en god følelse! I morgen er alle småtrolla hjemme, og vi har ingen planer! Fortsetter det nydelige høstværet må vi nok sykle/trille/gå en tur!
 
 
 
 
ønsker deg en fin kveld!
 
 
 
 
Så noen svar på spørsmål:
 
Til Marte: Blomsten på bildet er en staude og heter oktoberbergknapp! Anbefales å ha i hagen!
 
Til Drømmehjemme: Oppskrift på sukkerkjeks kommer! Jeg heter siljewest på Instagram ja...  Rart du ikke finner meg! Mannen min heter kjetilhe der, søk evt opp han og finn meg blant følgerne:)
 
Til anonym: Kjolene fra Memini er ganske normale i størrelsen tror jeg!
 
 
 
Håper jeg har husket alt da, hvis ikke, spør igjen:)






13 kommentarer:

Tindrande Auge sa...

Denne boken står høyt på min ønskeliste allerede ☺ Håper du får en flott kveld videre! Klemmer fra Nina

Emmas hvite borg sa...

Så gøy at du fikk være med i boken!
Du er jo så flink med sånne kreative sysler :)
Jeg har også lett etter deg på Instagram men det kommer ikke opp når man søker på siljewest!
Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss til deg selv eller en venn
kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette ♥

Tonje Merethe sa...

Så stas å få bli med i den fine boka da. Den står på min ønskeliste, så må nok dele link med noen jeg kan påvirke *hihi*

Kos dere masse med frionsdag i morgen. Her er det også fri, og vil skal nå prøve å kose oss som best vi kan.

Klem fra Tonje Merethe

Reidun Beate sa...

Kommer ikke som noen overraskelse at du var med som bidragsyter i "Kreativ Mamma". Du er jo så flink til så mye! :-)

Har fått boken for en uke siden selv, og jeg har lest den to ganger allerede :-)

MittLilleHjerte sa...

Så gøy da:) henger meg på den at det kommer ikke som en overraskelse at du er en kreativ mamma nei, hihi.
Fin kveld videre:)

Ruths datter sa...

Det blir sikkert en koselig bok. Du er jo så flink med alt mulig.
Klem og kos deg med dine på onsdag.

Fjordheim sa...

Herlig med dager uten noen spesielle planer. Håper dere hadde en herlig dag og får en riktig god kveld :)

Geli sa...

Jeu Silje-Sin! How lovely! Best wishes!

Unni sa...

Så stas å få være med i boka.
Gratulere.
Denne boka skal jeg sette på ønskelisten min til jul.

Te'ena sa...

Du har så absolutt fortjent plass i den boka, ja! Den kreative haldninga di har ofte vore til inspirasjon for meg! Keep up the good work! :)

Iwona sa...

Jeg kan ikke finne deg på Instagram jeg og :( som siljewest

Anonym sa...

Hei...
Jeg følger deg på Instagram, men har en venninne som ikke får deg opp på sin app heller. Når ho er innom hos meg må ho alltid låne telefonen for å sjekke ut Siljewest på Instagram... Men da er det tydeligvis flere som sliter med det.

GLEEEEDER meg til boken kommer ut - det er jo eit suuuupert julegavetips, da!

Ha en fortsatt fin høstdag

Henriette

making baking and creating sa...

Gratulation crative mummy:).Greetings from Pland.