søndag 14. oktober 2012

Kjøkkenbilder


 
I dag har kjøkkenet fått seg en velbehøvd vask. Ute regner og blåser det, og da er det godt å få unna litt husarbeid.






Tripp-trappstolen er fortsatt umalt, det er dessverre ikke høyest på prioriteringslista! Men min flinke mann har malt huset utvendig i helga (bare en vegg da), og det er herlig å ha gjort før vinteren kommer.



Slagbenken er super til oppbevaring av ungenes tegne- og hobbysaker.


 
 
I stua pågår duplo- og legobygging.
 
 
 
 
 
 
ønsker deg en fin søndag!
 
 
 
 

14 kommentarer:

Lykke i mitt hjerterom sa...

Herlige bilder! Så hjemmekoselig.
Ha en vidre nydelig søndag
Klem Christina

Anonym sa...

Heisann:)

Du har så koselig kjøkken og det ble så fint etter dere malte skapene også:) Må bare spør om du har prøvd å ta bort det som henger over kjøkken dør/åpningen mot stua? Ikke noe som helst kritikk altså, jeg syns bare det trykte ned åpningen litt slik den virket lavere enn den er;)
Kjekt når barna leker fritt og koser segpå slappe søndager:) Slik er det her også i dag, får rydde i kveld!
Ha en super søndag videre:)

Lisa

Anonym sa...

Så koselig dere har det! Nydelig kjøkken, og så godt å se at unger leker i stua! Ønsker deg en fortsatt fin søndag :-) Maiken.

Geli sa...

Hej Silje-Sin! Wonderful pictures of your home! Have a nice sunday! Geli

Hilsen Bodil F.T. sa...

Trivelig familieliv i et koselig hus!

Fruen på Solhaug sa...

Heisann hoppsann! Så koselig hjem og blogg du har! Har ikke vært her inne før, men legger meg til som følger ;) Nå skal jeg kose meg og se gjennom mange fine innlegg du ;)
Fin søndagskveld til deg og dine.
Janne

Blåbærtua sa...

Så herlige bilder;)ein fin kveld til deg!

Anonym sa...

Så fint kjøkken du har:-) og så ser man ei lita linselus helt nederst i ett av bildene...herlig:-)

Beate sa...

Så utrolig fint du har det Silje:) jeg falt helt for bokstativet ditt:) hvor har du fått tak i det? Også så gøy at det enda kommer litt innlegg her på bloggen:) Jeg er ikke så flink til å kommentere, men blir veldig glad når du oppdaterer:) ha en fin dag:)

Beate sa...

Så utrolig fint du har det Silje:) jeg falt helt for bokstativet ditt:) hvor har du fått tak i det? Også så gøy at det enda kommer litt innlegg her på bloggen:) Jeg er ikke så flink til å kommentere, men blir veldig glad når du oppdaterer:) ha en fin dag:)

Anonym sa...

Så utrolig koselig kjøkken! Helt i min gate det der. Har nettopp pusset opp her hos oss, så til helgen er det klart for flislegging over benken. Ser at flisene jeg har kjøpt er veldig like dine. Mine har en liten blå fransk lilje i hvert hjørne. Er de svenske? Vet ikke om mine er det, men de er bestilt fra den lokale butikken her og hos en forhandler i Sverige. Skal bli godt å bli ferdig med den jobben i alle fall.
Du må ha en finfin kveld videre - hilsen Berit

Anonym sa...

Vad fint kök du har Silje! Jättemysigt och lagom ombonat!
Bara en sak som stör mig lite som svensk.....enligt gammalt skrock så säger dom att det är otur att ha ljung inomhus.....dom jag köper stannar ute!;)
Ja, ja....hur som helst....jättefin blogg du har!
Kram

mirjamsdrøm sa...

Kjempekoselig kjøkken :)
God stemning her inne!
Bildet fra stua var herlig, godt noen tør å vise et levende hjem ;)
Fin dag til deg!
Klem

Gårdejerinden sa...

Skønne billeder - jeg brugte weekenden til det samme.. Skønt når det er gjort..
Og vores stue så præcis ligesådan ud ;0) Dog havde vi også en bondegård og dertil hørende maskiner og dyr fremme..

Ha' en dejlig aften..