mandag 15. oktober 2012

Ingen tvil...


...når dådyrene kommer frem, da nærmer det seg vinter!
 
De ligger nemlig godt gjemt store deler av året, men når den mørke årstiden kommer setter jeg dem frem. Constanse ble veldig fascinert da hun fikk se dem, og jeg er fortsatt litt betatt jeg også:)



 
 
Tusen takk for fine ord om kjøkkenet vårt, og velkommen til nye følgere! Og TUSEN TAKK til alle dere som følger meg på Instagram! Der går det jo litt raskere å dele bilder, og tilbakemeldingene strømmer på! Så tusen takk alle sammen:)
 
 
 
 
 
ha en fin kveld!



17 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige :)
10 uker til jul i dag :)
Det går fort :)
Marianne E

Tonje Merethe sa...

De er så søte. Veldig "deg" disse søte Dådyrene.

Bare å telle ned til jul og all julekosen nå. *gleder seg* Fikk veldig julestemning etter snøfallet på Vealøs i går.

Ønsker deg en god natt og flott uke.
Klem fra Tonje Merethe

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Så nydelige dådyr du har !!
Koselig å finne ting fremme som forsterker årstiden vi er inne i :)

Fin fin uke videre
Klem Heidi

Mitt hjerte sa...

Blir også betatt av disse skjønne skapningene dine <3
Nydelige er de!!

Godnatt til deg og dine

Magdalena sa...

skjønne dådyr
og kjempefin header!
klemklem

Nennes sa...

Så søte :)

Gleder meg til jul!

Klem

Hjem og Glede sa...

Å så koselig Silje!
Må du ha en skjønn dag!

Smil og klem fra Camilla.

Mona sa...

Disse dådyrene er superskjønne!
Hvor har du kjøpt de?

Håper du får en fin dag!
Klem fra Mona :-)

Anonym sa...

Hei Silje!
Så koselig å se innlegg litt oftere! :o)
hvor lange er de to benke kjøkkenveggene dine?
Klem fra Marte

Geli sa...

Hei Silje-Sin! How sweet!,,,, I like them! Best wishes! Geli

Runehuset sa...

De er like sjarmerende nå, som første gang jeg så de på bloggen din for leeenge siden!

Emel Sevren Pınar sa...

Muhteşem...

stine sa...

Hei! ¨

Må bare slenge meg på, de dådyrene er jo helt herlige :)
Kan jeg spørre hvor du kjøpte de?

Ha en fin høst videre, nyt mørketiden! :)

helena sa...

Beautiful! When I saw it, I was flooded the surreal feeling of peace: Thank you very much !

smileull sa...

De var virkelig særprega og skjønne! <3

Torild sa...

Stemning! Nå må jeg hente fram reinsdyret jeg kjøpte til jul ifjor :)

Kariann - Min lille løvetann sa...

De er så fine de dådyrene! Ble helt forelsket i dem i fjord når du fant dem frem. :)
Hvor har du fått tak i dem?

Klem Kariann