onsdag 17. oktober 2012

I gangen


På onsdager har jeg fri fra jobb, men langt ifra fri fra gjøremål. Denne dagen vil jeg liksom rekke alt, både rydde og vaske litt og finne på noe med ungene som også har fri. Og ikke minst få unna noen hauger med klesvask. Ferdinand er på skolen i fire timer, og skal hentes og bringes. Noen ganger føles formiddagen som et maraton, men jeg nyter allikevel veldig å ha dette avbruddet i arbeidsuka og litt ekstra tid med mine fine tre! Og jeg har igrunn innsett at det enkleste (og koseligste!) er å la alt husarbeid være og bygge lego med ungene i stedet.



I formiddag var det sol og fint foto-lys, og jeg hadde et ledig øyeblikk mens lillefrøken sov. Men jeg hadde jo ingenting å ta bilde av! Føler virkelig at jeg har knipset alt som knipses kan i dette huset. I neste øyeblikk kom mamma en tur innom, og hun hadde med noen puter hun hadde kjøpt men ikke fått bruk for. Så da hadde jeg noe å blogge om alikevel;) Nye puter i gangen!



Å oppbevare skoene i en stor kurv fungerer helt supert!



De nye putene, ganske like de jeg har i turkis og rosa i sofaen. Takk snille mamma:)


 
Og neida, jeg har selvfølgelig ikke tatt vekk noen ting før jeg tok bilde (*blunkesmilefjes*) For å si det sånn, hadde jeg ikke gjort det, hadde ikke putene vært synlige! Som jeg har skrevet før blir vi liksom ikke helt fortrolige med denne gangen vår, og nå har vi en plan eller to som kanskje kan hjelpe på rotet som havner rett på innsiden av døra. Ved denne benken havner nemlig både jakker, sekker, vesker og brusflasker.
 
 
 
 
ønsker dere alle en fin kveld!
 
 
 
 
Dådyrene er kjøpt på Home&cottage for et par år siden, til dere som spurte;)
 
 
 

8 kommentarer:

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så fin samling av sinkhus du har.
Synes de er så koselige og stemningsfulle ♥

Fine puter du har fått også. Snill mamma :)

Beate sa...

En såkalt avlastningsbenk! :) Kjenner til det, kommoden i gangen har samme oppgave. Den må ryddes ofte! :) Synes gangen din er koselig jeg :)

PS: Jeg har en giveaway på bloggen min hvor man kan vinne et foto - heng deg med da vel;)

Fin onsdagskveld til deg :)

//Beate

Rustic Vintage Country sa...

I love love love those tin houses, can these be bought anywhere? x

MittLilleHjerte sa...

Kjenner meg igjen med å finne masse ting slengt i en dunge i gangen, he he.
Fine bilder iallfall:)
Fin kveld videre!
Klem

Anonym sa...

Så fint du har det, Silje:) Og samlingen med sinkhus er bare skjønn! Kjempe søte puter, for en smill mamma du har!
Ønsker deg en fortsatt god kveld, og jeg sier det igjen, jeg; TAKK for at du blogger! Du inspirerer mer en du aner!! :)
Klem, Marte

Anonym sa...

Hei Silje!
Så koselig å se innlegg litt oftere! :o)
hvor lange er de to benke kjøkkenveggene dine?
Klem fra Marte

Lina sa...

Koselig! :) men kjære deg, Silje, me blir aldri lei! har du endå ikkje skjønt det? ;) hihihi. Knips i veg du, eg kjem alltid til å følgja deg! Den goooode følelsen eg får av bloggen din, den forsvinn ikkje, sjølv om eg ser noko to gongar :) du er best!

klem Lina ♥

Mitt hjerte sa...

Alltid like koselig og fine bilder hos deg <3
Så snill mamma du har som gir deg slike fine ting, passet jo så fint i benken din:)
Godnatt til søte deg :)