lørdag 6. oktober 2012

I all enkelhet


I dag fyller vår kjære mann og pappa 32 år, og det må selvfølgelig markeres! Jeg merker dessverre at energien til å be inn til selskap er mindre etter at jeg begynte å jobbe, men bursdager går aldri stille forbi her i huset. Dessuten er det noe av det jeg koser meg mest med å gjøre, å bake, dekke bord og stelle i stand.



Det ble ganske enkelt i dag. Mannen skal feire med kameratene sine senere, så i dag ba vi ungenes besteforeldre og oldemor på pølser og kaker.




Ungene og jeg har bakt sjokolademuffins...



...kanelboller og gulrotkake.
 


Augusta hadde på den nydeligste kjole fra MeMini. Vår kommer fra søte små. Lillesøster har samme, men hun har aldri kommet ut av pysjen i dag, da hun har feber og ikke er i form.
 
Kjolene skal de bruke til jul, gleder meg!





Hårsløyfa er fra lille martine, vi har dem i flere farger og de brukes ukentlig hos oss.


 
 
 
ønsker dere alle en fin lørdag!
 
 
 
Til Silvia: Spisestua vår er kjøpt hos Møblèr i Skien. Alle gardinene våre kommer fra Liland Tekstilhus i Porsgrunn, og er sydd av mammas gode venninne som jobber som sydame. Også de lystette liftgardinene på soverommene:)
 
 

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hei :-) Nyyydelig kjole på en nydelig liten prinsesse..... Jeg har selv tre jenter og lurer på å kjøpe samme kjole. Men er kjolen liten eller stor i størrelse? Alder på jentene mine er 2-5 og 7 år.

God helg :-)

Geli sa...

Wonderful photos and your daughter is so sweet! Have a nice weekend!

Fjordheim sa...

Kan ikke rekke alt med jobb og tre små unger som krever sitt. Er jo greit å gjøre ting litt enkle av og til. Men du vartet nå opp med flere kaker, så så enkelt var det nå ikke.
Koselig dekket bord, og en nydelig kjole på jenta.
Ønsker deg ei fortsatt herlig hegl :)

Tonje Merethe sa...

Gratulere så mye med dagen til mann i huset. Like gammel som min mann, men han er fremdeles 31år, og nekter for å være 32år før om en måned.

Kjolen til Augusta var jo bare sååå nydelig. Må inn å se om de kanskje kan ha i Nathalia sin størrelse. God bedring til Constanse.

Håper dagen har vært fin, og ha en nydelig lørdagskveld.

Klem fra Tonje Merethe

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Gratulerer så mye til mannen med dagen
Ha en knall fin kveld
klem

Huset på Grønnmyra sa...

Nydelige bilder.
Kjolen var kjempelekker.
Ha en kjempefin lørdagskveld.
Klem fra jeanette.

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei Silje!
Så nydelig dekket bord, og nydelig liten jente! Gratulerer så mye med mannen!

Men, vet du, det var pussig, for min sønn ble også 32 år i dag! Så vi kom akkurat hjem fra feiring! Der vanket det også mange gode kaker, og jeg hadde med mine kanelboller!

Hvil på laubærene og ha en fortsatt fin kveld!

Klem Cathrine :-)

Reidun Beate sa...

Så utrolig fine bilder. Du kan virkelig å fange de flotte øyeblikkene :-)

Gratulerer til mannen din :-)

Jatte sa...

Gratulerer til husbonden!:)

Så koselig dekket bord, å så mye godt dere har bakt!!

Kjolen var jo såå fin, kan skjønne du gleder deg til jul når de begge skal bruke den!:)

Ha en herlig søndag -
Klemmer fra Jatte:)

mirjamsdrøm sa...

Kjempefine bilder Silje :)
Ei nydelig pyntet jente også!
Høres ut som en flott pappa feiring dette!
Nyt søndagen ;)
Klem Mirjam

Anonym sa...

Jeg kan skrive under på at kakene
var kjempegode.
Silje er spesielt god på gjærbakst og hele familien gleder seg til bursdagene der i huset.
Alltid koselig å komme på besøk til Silje, Kjetil og de 3 søte små.
klem fra Mamma

Liftup sa...

Så koselig det var hos deg, og den kjolen var bare så søt. Ønsker deg en fortsatt fin Mandags kveld :)

Anonym sa...

Elsker rett og slett den kjolen og tror jeg må kjøpe samme til min 1- og 4-åring!! :-) Koselige bilder!!

Hilsen Karina (fru_mint)