søndag 7. oktober 2012

Høstsøndag i hagen

 
I dag skulle vi tur i skogen med klassen til Ferdinand, men siden bittelillesøster ikke var i form i går, ble hun og jeg hjemme. Heldigvis har hun vært veldig kvikk i dag, så i ettermiddag tok vi en tur ut i hagen alle mann.


 
Det var tilsammen en del epler på de fem epletrærne våre (fire av dem er søyletrær) men mange av dem var ganske stygge eller spist på. Disse i kurven var fine, og smaken var ganske god!








 
På hell....



Vi håper å få malt litt på huset til uka, og derfor beskjærte jeg rosebuskene foran kjøkkenvinduene. De røde rosene ble plukket først, og pynter nå på stuebordet.







 
håper du har hatt en fin søndag!




7 kommentarer:

Geli sa...

Hej Silje-Sin! Very beautiful autumn photos! Have a nice sunday!

Blåbærtua sa...

Så nydelige høstbilder:))

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Herlige høstbilder
Ha en fin kveld
klem

Anonym sa...

Jippi, nytt innlegg fra Silje! Blir alltid like glad, og jeg koser meg med innlegget:-) Nydelige bilder! Men du, hva heter den blomsten på bilde nr.6? Den som blomstrer så sent som nå. Har sett den flere steder, men finner ikke ut hva den heter.. Blir glad om du vet :)
God klem fra Marte :)

Fjordheim sa...

Herlige høstbilder fra hagen.
Tenk å kunne frotse ut roser og andre planter. Ønsker deg ei riktig god uke :)

Olga A sa...

Jag säger bara Hösten! :) Tack för fina bilder! ;)

Fin vecka till dig /Olg@

Drømme Hjemme sa...

Mange fine høst bilder du har tatt :)
Elsker bloggen din, går innom hver dag for å se om du har lagt ut noe nytt. Jeg har 2 spørsmål til deg om det går bra. Jeg lurte på oppskriften på sukker kjeks som du viste på bloggen for lenge siden. Og det andre var at jeg ikke finner deg på instagram, for det var siljewest ?