onsdag 5. september 2012

Vakre nyheter

 I kveld tittet jeg innom nettbutikken søte små, som er en av annonsørene mine på bloggen... Og sukk... Se på de nydelige plaggene!




Kjoler til stormfulle høstdager...

...eller skjønne førjulsdager...




Herlige dresser i fleece til jente og gutt.

..og tøft antrekk til gutta!
 
 
 
 
Etter at jeg begynte å jobbe 80% har jeg benyttet meg mye av nettshopping. Det funker ikke med klær til meg selv, men klær til ungene og ting til huset er alltid suksess:) Dessuten lengter jeg forgjeves etter søte og nostalgiske barneklær i kjedebutikkene, så jeg er så glad sånne som MeMini lager de vakreste plagg!
 
 
 
Flere nyheter hos søte små kan du se her!
 
 
 
 
 
ønsker alle en fin septembertorsdag!
 
 
 

7 kommentarer:

Mitt hjerte sa...

Nydelige klær! Liker også veldig godt MeMini , har kjøpt en del klær fra dem tidligere. Likte spesielt godt den brune ullkjolen og den tøffe Emil buksa til gutt:) kanskje man skal tenke jule antrekk;) veldig kjekt med nettbutikker, spesielt bra er det når man jobber mye og ikke har tid til å springe i butikker. Ha en riktig Godnatts søvn, go'klem Merete

Geli sa...

Hey Silje-sin, the clothes are so beautiful! Really dreamy scandinavian style! Have a nice day!

Hild Frøya sa...

Nydelige!

Blåbærtua sa...

Kjempefine klær,er så heldige å jobbe på ein butikk der vi selger dei klærna,så det blir ein del i skapet:)
Fin dag til deg!
Klem

et kjært hjem sa...

Lekre klær!! Så fint dere har pusset opp på hytten!! Ha en fin dag ;)

Spirea sa...

Her var det mye fint :) takker for tipsene. Jeg er som deg, ute etter den nostalgiske stilen i butikkene, men det er jommen ikke lett å finne alltid..
Nettshopping er genialt.

Ps. venter fortsatt på svar ang de der putene dine, jeg...?

Håper du får en skjønn dag :) klem

Sirkusprinsessen sa...

Sukk, så nydelige klær! *ønske, ønske*