tirsdag 4. september 2012

September ♥



Så er fine september her. Min måned. Den vakre høstmåneden, med nydelig natur og klar luft.




Det er tid for å sanke naturens goder...


 
...pynte med nye farger...
 
 
 
 ...lese masse blader...

 

...nye farger ute...



...hverdagsmiddager...
 
 
 
 ....høstturer i frisk luft... (helst uten sko hvis ettåringen får bestemme)


 
...spill, lek og hobbysysler..
 
Døgnet skulle bare hatt flere timer:)


 
De herlige boksene har ungene fått fra lille martine.


 
I kveld tenner vi lys for Sigrid og familien hennes. Det er bare så uvirkelig, vondt og tragisk.
 
 
 
 
 
 

10 kommentarer:

bea's blog sa...

Hva en herlig post fra deg i dag!
September er og min favoritt!!!
Har og tent en lys....
Klem
Beatrice
~.*.~

Anonym sa...

Jeg er innom bloggen hver dag.
Nå ble jeg glad, for nå var den oppdatert.
Kjempekoselig å pynte med lys blomster og nye farger.
Ordentlig fint var det.

gleder meg allerede til neste innlegg men vet tiden ikke strekker til. Koselig er det uansett.
stor klem fra mamma og voff fra Frida.

Line sa...

herlig innlegg, og en flott blogg jeg ofte er innom. ha en fin kveld! klem Line

Tonje Merethe sa...

Så mange fine bilder. Høsten er så absolutt fin den også, bare man selv ønsker den fin ;)
Vurderer sterkt slike herlige bokser til Nathalia, de er jo så utrolig vakre.

Tankene går til Sigrid sin familie i kveld ja. Trist det endte slik.

Ønsker deg en god natts søvn og en fin onsdag..
Tonje Merethe

Christina sa...

Også blir du vel 30 år denne md?? :) Hihi.. Velkommen etter.. Og jeg gifter meg denne md.!
Stor klem fra ei som elsker september..

små gleder sa...

Mange fine bilder! Jeg er også veldig glad i høsten. Frem med ullsokker og gode skjerf! :)

Geli sa...

Very beautiful photos. When I am looking on your photos ... I like this season. Best wishes! Geli

Mitt hjerte sa...

Så koselig September innlegg:) flotte bilder! Likte spesielt godt bilde av minstefrøken på sokkelesten og kjøkkenbilde;) herlige hverdags øyeblikk!

Vi tente også lys i går kveld og mine tanker gikk til Sigrids familie og nære... Ufattelig trist at slik kan skje, stakkars lita jente <3

September er en favoritt hos meg også:) ønsker deg en nydelig dag , god klem fra meg

Anonym sa...

Så nydelig innlegg. Og så det herlige etter-middagsbordet :-) Den aller beste bloggen!! God fridag til deg. Hilsen Maiken.

am design sa...

Nydelige bilder vennen! Og jeg er så enig, døgnet skulle hatt flere timer!!!!
Forferdelig trist nyheten om Sigrid.
Har så vondt av familien og vennene hennes.<3