lørdag 8. september 2012

Herlige lørdag!



I dag har vi feiret vår fine nevø og fetter som fylte fem år denne uka! Jeg husker så godt den septemberdagen han ble født. Jeg var ute og trillet Ferdinand som var 16 måneder, og var 6 måneder på vei med Augusta. Jeg nøt sola og den deilige høstluften, og ble så glad da mamma ringte og fortalte at Håkon var født. Vi hadde fått vår andre skjønne nevø! Drøye to måneder etterpå ble Augusta født, og ungene har blitt så glade i søskenbarna sine. Hurra for Håkon!
 
Han ønsket seg gulrotmuffins, og da fikk han selvfølgelig det!


I går kveld dro venninna mi Merethe og jeg på en spontan tur til Ikea. Det er to timer unna oss, og det var to fnisete jenter med fulle handlekurver og litt tommere lommebøker som gikk ned i bilen da klokka var passert 23. Først kl 01.30 kom jeg meg i seng, men det var verdt det:) En herlig kveld med masse skravling og litt shopping!




Jeg kjøpte blant annet dette brettet.
 
 
Nå er det skal vi danse, glade unger i pysj, fyr i peisen og tente stearinlys. Og om litt beina høyt og frem med godteskålen. Herlige lørdag!
 
 
 
 
 
ha en fin kveld!
 

11 kommentarer:

krysztally sa...

I love this kitten cupcakes! So lovely!

Siljes blogg sa...

Så fine muffins:=)med en herlig pynt på..

mirjamsdrøm sa...

Så fine muffins :)
Gøy med shopping, og den ble jo veldig vellykket ser jeg!!
Ha en herlig helg videre ;)
Klem Mirjam

Blåbærtua sa...

Herlige muffins:):)

MittLilleHjerte sa...

Yummi:)Muffinsene så kjempegode ut!
Heldig bursdagsbarn:)

Mitt hjerte sa...

Så koselig tradisjon at dere baker til hverandres fødselsdager:) Kjempefine cupcakes!
Så koselig det hørtes ut med IKEA turen også, gode venninner og lange skravlestunder er gull verdt:)
Ha en fortsatt fin kveld!
Goklem fra meg

Fru Eriksen sa...

Så stilige muffins!! Og de var superskjønne de to prikkete telys holderne. Hvor har du fått tak i de? Ikeaturer er alltid gøy! Ha en fin helg videre! Klem fra Kathrine!

Tonje Merethe sa...

Høres ut som en herlig lørdag. Og så fine cupcakes. Blir inspirert av dine cupcakes, så må bestille noen av samme type til Nathalia sin bursdag. Muligens ballerina, de er jo så søte.

Ha en fortsatt fin lørdagskveld og fin fin søndag.
Klem fra Tonje Merethe

ADRIANA VIGNOLO sa...

Belo seu blog.
MUITA CRIATIVIDADE E CAPRICHO NOS DOCES.TAMBÉM ADOREI A CASINHA.GOSTO MUITO DE VER O DESIGNER DOS OBJETOS SÃO USADOS EM OUTROS PAÍSES
PARABÉNS

Hanne Mette sa...

Grattis med tantebarnet. :) Kjempefine muffins du har laget. Kan tenke meg han var fornøyd.

Ha en fin søndag Silje.
Klem fra Hanne Mette

Geli sa...

Hej Silje-Sin, the cupcakes are very pretty! I wish you a nice sunny sunday, Geli