onsdag 19. september 2012

Herlig høstdag!

 
Deilige solrike onsdag!
 
I dag viser høsten seg fra sin beste side. Blå himmel og sol, og klar høstluft. Jeg og jentene har akkurat henta Ferdinand på skolen, og nå er det litt avslapning og kos før lekser og middagslaging. For min del blir det riktignok ikke mye avslapning, jeg har visst glemt hvor aktive ettåringer er;)



Dette nydelige bildet har jeg arvet etter oldemoren min, og i dag har jeg hengt det opp i stua. Synes det passet fint til stuebordet og putene i sofaen.
 


Augusta så på Postman Pat, og var ikke så sinna som det ser ut som;)



Augusta og jeg hadde en kjempefin jentetur til Oslo i helga. Det ble litt shopping til dukka, og kanelbolle på kafè. Ellers har uka bestått av venninnebesøk, skogstur, bakekveld og litt av hvert annet. Små glimt fra alt finnes på Instagram, for dere som er der;) (jeg heter siljewest der)



Jeg får stadig høre at noen savner blogginnleggene mine, og det varmer i hjertet:) Jeg savner bloggingen, og ulempen med å blogge sjeldnere er at jeg får mye høyere krav til hva jeg vil legge ut, så da blir det en stund mellom innleggene. I tillegg har jeg blogget i fem år denne måneden, så det er ikke stort jeg ikke har vist før;) Jeg har spurt før, men om noen har ønsker om hva jeg skal vise så si gjerne fra!:)
 
 
 
 
Nå er det tid for formiddagsmat!
 
 
 
 
 
ha en fin onsdag!

24 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Silj :)
Vis akkurat det som faller deg inn, for vi elsker blogginnleggene dine uansett :)
Du har så fine og koselige bilder. Jeg har allerede gått gjennom julebildene dine ;)
Gleder meg veldig til jul, det går så fort. Jeg har begynt på kalendergavene :)
Ha en fantastisk høstdag.
Marianne E

Monica fra Moxas Univers sa...

Åhh.. så fint det bildet var! Liker så godt den måneskinnslampen din også! Det hang en slik en på soverommet til til tantebarnet mitt, men jeg tror jammen at søstra mi har kasta den.. har i alle fall ikke sett den på lenge... (kaster meg snart over telefonen for å høre...)

Ha en fortsatt fin dag, alltid så koselig med innleggene dine :)

Klem fra Monica

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så utrolig flotte og koselig bilder... liker veldig godt måneskinnslampen, nydelig farge på den. Maleriet er kjempefint, og så gøy at det har en affeksjonsverdi:)


Ønsker deg flotte høstdager videre:)
Klem Marianne

Anonym sa...

Nydelige bilder fra deg, som alltid :) Jeg følger deg på instagram også - morsomt! Jeg liker alle blogginnlegg fra deg, men hvis du har begynt med juleforberedelser og har lyst til å dele litt av det, så hadde jubelen stått i taket her hos meg! Elsker alt som har med jul å gjøre, og du er så flink og kreativ, synes jeg. Må innrømme at jeg titter i julearkivet ditt både titt og ofte, og synes det er kjempekos :)

Klem May

Julia sa...

Det gjør ikke noe at du har vist ting før!! :):):) kan se alt igjen jeg!:D

Jeanette sa...

nydelige farger nå på høsten:-)forlenger liksom sommeren litt og helt enig,jeg hadde også glemt hvor aktive ett åringer er,men de holder oss unge da:-)eller??

Dronninghuset sa...

HEI,

KJEMPELEKRE FARGER....
FIN MÅNESKINNSLAMPE SOM MATCHET HELT MED BILDET OG PUTENE...
FINT FINT.

HILSEN TOVE

Hegeslilleboble sa...

Skjønne farger i sofaen og kjempekoselig bilde:). Ha en finfin kveld!

Geli sa...

Hej Silja-Sin, it looks very cosy and beautiful! Best wishes!

Fjordheim sa...

Uannsett hva du blogger om så blir det alltid et koselig innlegg.
Fortsett som du har gjort du. Fem år en en flott bloggalder.
Ønsker deg ei fortsatt herlig uke :)

i mitt lille rekkehus sa...

Så koselig du har d i stuen! Flotte puter og farger. Bilde passet godt inn! Fin kveld t deg:-)

Anonym sa...

Hei silje;)Du har det bare såååå koseligt,så du kan godt vise alt en gang til;)Er innom bloggen din nesten daglig;))Ha en fortsatt fin uke.

MissMette sa...

Hei Silje :)
Koselig her hos deg ღ - alltid inspirerende å titte inn her til deg ღ Fem år er lenge, men jeg syns du har flott variasjon på bloggen din, så det blir ikke kjedelig her nei ღ Flinke du :) Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

Anonym sa...

Hei Silje
Blogginnleggene dine er heilt fantastiske - og bildene gir skikkelig herleg inspirasjon. Blir såå glad kvar gang det kjem nye innlegg.
Vi restaurerer eit gamalt hus - ein slitsom og tidkrevande prosess. Og når eg er (skikkelig) lei ein dag, så pleier mannen min å spør om eg ikkje har ein blogg eg bør lese, med klare hentydninger til ...Siljesin... Han veit at eg eg blir så engasjert og glad etterat eg har lest den... :- )

Så eg håper at du har tenkt å fortsette blogginga også.

Tusen takk for kjempefin blogging - og hipp hurra for DEI FØRSTE 5 bloggåra. ... ;- )

Ha ein fin dag vidare.

Mvh.
Henriette

Anonym sa...

Så koselig å høre fra deg! Nydelig hjem, inspirerende blogg. Blir alltid så glad når jeg besøker bloggen din:) håper du aldri slutter å blogge;) ha en herlig tors! Hilsen Cathrine

Anonym sa...

Må bare si at du har en fantastisk flott og inspirerende blogg, Silje! Jeg blir så utrolig glad når jeg ser det har kommet et nytt innlegg:) Jeg liker så godt hverdagsinnleggene dine! Takk for at du blogger, og jeg håper virkelig at du aldri slutter med det!:-)
God klem fra Marte :)

Tonje Merethe sa...

Nydelige bilder som alltid Silje. Utrolig vakkert bilde du har arvet.
Gratulere så mye med 5år. Det er alltid koselig å titte innom deg, alltid koselige innlegg med nydelige bilder.

Juleinnleggene og bursdagsinnleggene er det noe spesielt med, og gleder meg til vi kommer til november så det blir bursdag og jul hos deg. *hihi*
Hverdagsinnlegg og alle dine alle er også en glede å lese.
Må vel innrømme at din blogg er favorittbloggen min.

Ønsker deg en fin fin torsdagskveld.
Klem fra Tonje Merethe

Véronique Victorien sa...

c'est très joli, un plaisir de vous rendre visite
belle semaine
veronique

Anonym sa...

heisann :) Vil gjerne ha litt mer hverdagsblogging, og bilder av ungene :) Har unger på samme alder som dine, så det er alltid morsomt å høre om hvordan andre løser tidsklemma og sånnt ;)

Bdicte sa...

Koselige sofakroken;)) Og søte Augusta!

Vi følger hverandre på Instagram, er såå hekta på Insta - elsker det!!

Klem
Benedicte

Anonym sa...

Hei. Så nydelig bilde du har arvet.
Blogg om akkurat hva du vil du,for innleggene dine er alltid fine:) Ha en fin helg:)
Hilsen Sisselea

Ada Moe sa...

Jeg elsker de søte fargene på bloggen din som gjør alle og en hver glade! Favoritt innleggene mine må være da du lagde dukkehus til Augusta og før-etter bildene av hytta! Hvis du fortsetter å legge ut så fine innlegg som du gjør, blir ikke noe problem om du blogger litt mindre!

Hilsen Lille Moe

Ragni sa...

Alltid så positiv tone hos deg, Silje. En skikkelig gladpause i hverdagen å kikke innom bloggen. Jeg har prøvd mange av oppskriftene dine, og digger når du kommer med nye! God helg! Klem, Ragni.

Anonym sa...

Fina bilder Silje!:) Och vilken fin tavla du fått den passar ju jättebra med dom andra i gammal stil!
Jag förstår att det inte blir lika mycket tid för bloggning nu...med 3 små barn och jobb osv. men det är iallafall lika kul att kika in här vare sig det är någon man sett förut eller inte.....:)
Ha en fin vecka Silje!
Kram/ Jeanette