søndag 9. september 2012

GULT




GULT er kult:)
 
Har du hatt en fin søndag? Det har vi. Travel, men fin. Vi begynner endelig å få skikk på huset. Føler alltid at det trengs en skikkelig opprydding etter sommerferien. Og det er ekstra moro å pynte med selvplukkede solsikker i et nyvasket hus:)


 
Nå skal det gjøres klart for en ny uke. I tillegg skal jeg planlegge bursdagen min, i år skal jeg samle alle jentene i mitt liv!
 
 
 
 
 
ønsker deg en fin-fin søndagskveld!
 
 
 
 
 
 
 
Takk igjen til dere som følger meg på Instagram også. Nå har jeg snart 500 følgere, hjelpe meg! siljewest heter jeg der.
 
 

5 kommentarer:

Hjem og Glede sa...

Nydelig header!
Herlige bilder som alltid!!

Goood ukestart du flinke!

Klem Camilla.

Fjordheim sa...

Herlige solgule blomster som virkelig lyser opp i et rom.
Ønsker deg en herlig uke :)

HusmorDronninga sa...

Nydelige!
Jeg blir rett å slett glad av solsikker altså..ahh..
(setter opp et nytt punkt på..Huskåplantenårvårenkommer-lista..)
Jeg klarte nemmlig å DREPE solsikka frøkna kom hjem med fra barnehagen.. sukk.. å her må det prøves på nytt!

Jatte sa...

Gult er kult!!!

Ha en finfin ny uke,
Klemmer fra Jatte♥

Jeanette sa...

Så fine bilder du har :) Kjempe gøy å følge deg :) Ha en fin uke :)