søndag 23. september 2012

Feiring med flotte jenter!


I går kveld samlet jeg 21 av jentene i mitt liv for å feire bursdagen min! Vi fikk være i mammas fine leilighet, der er det god plass og veldig koselig! Takk snille mamma:)

Vi var en pratsom gjeng jenter fra 24 til 76 år, og jeg er heldig som har så mange flotte damer rundt meg!


 
Bildene denne gangen er dessverre uklare iphone-bilder, da kameraet mitt er i stykker (eller objektivet ihvertfall)
 
 




 
Tusen takk til alle dere som gjorde kvelden så fin! Og takk for flotte gaver:)


 
 
I morgen fyller jeg 30!
 
 
 
 
 
håper du har hatt en fin helg!




26 kommentarer:

Bdicte sa...

Du får nyte de siste timene, hehe...:) Jeg har 30årsdag i januar, og har vel litt delte følesler men gleder meg mest!

Gratulerer så mye på forhånd!!

Klem
Benedicte

Fjordheim sa...

Gratulerer så mye med 30 års dagen.
Nyt de siste timene i 20 årene,
men nyt også 30 årene.
De kommer til å bli flotte :)

Gry sa...

Gratulerer så mye med dagen og ha en fin dag!

Kaoskontroll sa...

Hipp hipp hurra! Gratulerer så mye med dagen din!! kjempekoslige bilder du viser oss! Håper du får en fin uke! :)

Anonym sa...

Grattis på 30 årsdagen Silje!!!
Hoppas du haft en fin dag.....det ser väldigt fint ut!
Kram/Nettan

Mitt hjerte sa...

Så koselig hjem hos mamman din:)
Nydelige farger og blomster du har pyntet med!
Heldig du som fikk samlet så mange kjære rundt deg på engang, du har nok et stort hjerte:)
Ønsker deg en riktig god start inn i 30 årene, kan si deg at det faktisk ikke er så ille:)
Gratulerer så mye med dagen kjære deg! God bursdagsklem fra meg

Jatte sa...

Gratulerer så mye med 30 års dagen!!:)

Så fint bordet var dekket, så ut som dere hadde det fint!!
Nydelig leilighet mamman din har, det "nye" bygget ved meny på flåtten?

Ha en fin ny uke,
Klem Jatte♥

Zauberhafte sa...

Wonderful Pictures :o)

Have a nice Week.

Zauberhafte Grüße, Stefanie

monica sa...

Hei Silje!

Gratulere så mye med 30 års dagen : )
Ønsker deg en fin-fin dag!!

Monica

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei Silje!
Hipp hipp hurraaaa for deg i dag, og gratulerer med 30-års dagen! Nydelig dekket festbord hjemme hos din mor! Håper du får et nytt kamera/objektiv i gave til bursdagen da!

Stor bursdagsklem fra
Cathrine :-)

Geli sa...

Hej Silje-Sin! Really wonderful photos! Best wishes!

Anonym sa...

Gratulerer så hjertelig med dagen idag. Du har en flott blogg med masse god innspirasjon. Håper du får en fin feiring. Alt godt ønskes deg. Klem Lenebo

Fru Andersen sa...

Gratulerer!

Så koselig med så mange jenter som feiret deg! Kan tenke meg det var veldig kjekt :-)

Ha en strålende dag!

Hjem og Glede sa...

Hjertelig tillykke med dagen !
Nydelig leilighet din mammaen din, det må du si til henne!
Herlig å samle så mange jenter.
Kose deg massevis du flinke!

God klem Camilla.

Anna sa...

Gratulere så mye med dagen, Silje! Måtte dagen bli akkurat slik du ønsker den skal være.

- Anna

vigdis sa...

Gratulerer så kjempemye med dagen Silje! Flotte bilder som vanlige av flott bord. SÅ fint hos moren din! :) Ha en flott dag! Klem

Lillan sa...

såå nydelig og personlig hus din mamma har!! kjempe fint! Velkommen i 30 års klubben:)) ønsker deg en fin dag!!! stor klem fra Lillan.

martina sa...

Gratulerer! En klem....

Erika sa...

Gratulerer med 30 års dagen! Håper dagen blir strålende :-)Erika

Anonym sa...

Heisann og gratulerer med dagen:)Håper den har vært fin så langt.

Har et lite s mål til deg: Ved spisestua di har du to hvite stoler me "kryss" i ryggen.Hvor har du kjøpt dem? Jeg skulle gjerne hatt lik dem som ekstrastoler til mitt bord.På forhånd takk:) Hilsen MS

Anonym sa...

Nydelig bord, og høres ut som en koselig bursdag. Gratulerer så masse med 30. årsdagen:-) Klem fra Maiken.

Tonje Merethe sa...

Så koselig med en slik samling. Er stas å feire bursdag uansett alder, syntes iallefall barnslige meg.

Gratulere så mye med 30års dagen.
Håper du har hatt en strålende dag. Gaven du fikk i dag var helt nydelig.

Klem fra Tonje Merethe

am design sa...

Gratulerer så mye med dagen din, håper den har vært kjempefiiiin!!!
Så gøy med stor feiring!!!
Flott leilighet mamman din har!
Ha en fin kveld!
Klem fra Anne-Marit

hobbyvimsa sa...

Heri høpp!

Hørtes ut som en perfekt kveld:)

Gratulere med dagen i morgen.

Neste gang jeg har rundt tall er om 4 år da blir det 40 års krisen:)Ikke farlig å bli trettis,kan anbefales!!

Nyt dagen i morgen;)

Klem Linda:)

Anonym sa...

Gratulerer så mye med 30 års dagen din, Silje. Ser ut til at du hadde en veldig koselig feiring, akkurat som du fortjener :-) Jeg har fulgt bloggen din lenge, og storkoser meg her inne. Ønsker deg en fortsatt stålende uke:-)
Klem fra Vigdis

Anonym sa...

Ååååååå...... Guuuuuuu' for ei HERLIG leilighet mor di har...
Og DEN peisen... Jeg falt PLADASK...!!!

Grattis med noen dager overstått.
:o)



Monica M.