torsdag 13. september 2012

Dessert-tips!


I går var det endelig klart for klubb med barselgruppa igjen! Det er høydepunkter i hverdagen som jeg lever lenge på! Jeg er heldig å ha mange gode venninner rundt meg, og det er så koselig å treffes for å spise og skravle:)



Menyen i går besto av kyllingfilet med bacon i fløtesaus, ris og salat. Siden middagen var såpass "tung" passet det med en litt lettere dessert.


 
Denne desserten har jeg fått servert i den andre barselgruppa mi, og det smaker så utrolig godt!
 
Man trenger:
 
melon (jeg brukte tre forskjellige)
mango
 
deles opp i biter
 
Tilbehør:
 
grovhakket mørk kokesjokolade
grovhakkede valnøtter
akasiehonning
vaniljekesam
 
 
 
Tilsammen blir det en herlig smakskombinasjon:)





 
nyt torsdagskvelden!



10 kommentarer:

Sommerlyst sa...

Hørtes utrolig fristende ut! Den må prøves!!

Blåbærtua sa...

Så godt det såg ut:)

Lina sa...

Nam! Heile menyen hørtes god ut ;) fint bord du hadde dekka! (ikkje at eg er overraska, altså ;)) Det var så flott med duken saman med blå hortensia ♥ siste rest av sommar frå hagen din, tippar eg? :) Her er det iallefall stort sett det einaste som blomstrar no.

klem Lina

Anonym sa...

Høres kjempegodt ut. Jeg er også spent på middagen. Finnes det oppskrift til den også? Takk for super blogg. Det er alltid kjekt å lese.

Anonym sa...

Høres kjempegodt ut. Jeg er også spent på middagen. Finnes det oppskrift til den også? Takk for super blogg. Det er alltid kjekt å lese.

Geli sa...

Hej Silje-Sin, as always very beautiful photos! Best wishes, Geli

Aud sa...

Så kjempegodt ut:-) Middagen du hadde servert hørtes også god ut. Jeg blir så inspirert av å lese bloggen din! Takk for en fantastisk blogg! God helg:-)

hjertero.com sa...

-Og det kan jeg skrive under på! Den var nydelig!! :) Takk for en finfin kveld snuppa!!

Klem klem :)

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Mmmmm det hørtes godt ut! Det må jeg prøve! Takk som deler!

Caroline sa...

Mmm,har ikke hørt om den kombinasjonen før,men det hørtes jammen meg godt ut!
Elsker å prøve noe nytt,så takk for tips:)
Klem Caroline