torsdag 2. august 2012

Vår dag...



..på Instagram! Jeg merker at instagram til en viss grad erstatter blogging om dagen, det er liksom så lettvint og raskt! Her er bildene jeg har lagt ut der i dag, små glimt fra hverdagslivet vårt...

Etter middagen ville Constanse hjelpe til å putte inn (eller helst ta ut...) av oppvaskmaskinen. I bestikkurven har hun likegodt plassert en mobiltelefon...:)



Siden regnet har pøst ned i hele dag, var vi enige om at det måtte bakes kake til kvelds! Hele hurven dro på butikken, og vel hjemme ble browniesdeigen rørt sammen!



Og mens kakene stekte rakk Augusta og jeg å tegne litt. Kaniner er det eneste jeg kan tegne, om man i det hele tatt kan si at jeg kan det engang... Og i dag har Augusta tegnet en kanin også:) Da måtte far i huset smile, han har vel igrunn sett seg mett på mine kanintegninger opp igjennom...

 

Så ble det nystekte browniescookies til kvelds.



...før det til slutt var bamsekos og leggetid.


 
Så går første arbeidsuke etter ferien mot slutten, den er alltid litt hard synes jeg. Heldigvis har barnehage- og SFO-oppstart gått over all forventning!


 
Snart helg, kanskje jeg får blogget litt mer da:)



ha en flott torsdagskveld!


 
Jeg heter siljewest på instagram, om noen vil følge meg der. Og er du der, så skriv gjerne hva du kaller deg:) Tusen takk til dere som allerede følger meg der:)


18 kommentarer:

MittLilleHjerte sa...

Så koselige bilder;)Helt klart at det er lettere med instagram ja;)
Fin kveld til deg Silje;)

2søtesmå sa...

Jeg følger deg på både blogg og instagram. Tosnupper er meg ;-) (tosnupper.blogspot.com)

Koselig å se alle de fine bildene dine. Hytta deres har blitt så koselig!

Ha en fin kveld!

am design sa...

Hei. En skikkelig gråværsdag hos oss i dag! Så i dag har vi vært på shopping! Håper forsatt at det blir mye blogging. For jeg har fortsatt min gode gamle klappmobil!!!
Ha en god natt og sov så godt. Og ha en fin dag på jobb i morgen.
Klem fra Anne-Marit.

Anonym sa...

Har fulgt deg på bloggen din lenge. Er inne og sjekker hver dag etter nye innlegg da du er en stor inspirasjonskilde for meg. Skjønner godt at instagram er mere lettvint å bruke ja. Har ikke blogg selv men er temmelig fersk på instagram. Følger deg der og jeg. Du tar nydelige bilder. Liker godt å se blomsterbildene dine, flink med blomster du. Jeg er ihvertfall tvaarum der inne.

Bjørg Pedersen sa...

He he så søt og omtenksom liten frøken du har!!

Monica sa...

Koselig å følge deg på Instagram ! :-) Momononicoca heter jeg der, om du vil følge meg ;-) Hilsen "nesten-naboen" :-)

Monica sa...

Hei Silje. :)
Er fast leser av den fine bloggen din, og følger deg på instagram. Herlig bilder.. :-)

Hilsen Monica
monicavala på instagram. ;)

Anonym sa...

Hei!

Jeg har fulgt bloggen din i litt over 1,5 år nå. Den er så fiiiiin :)
Fargene, bildene, familiefokus, antikviteter, baking, glede og lykke :)

Du inspirerte meg faktisk til å begynne å bake igjen. Takk!!

På instagram heter jeg anettehareide.

Hilsen Anette

Anonym sa...

Hei!

Jeg har fulgt bloggen din i litt over 1,5 år nå. Den er så fiiiiin :)
Fargene, bildene, familiefokus, antikviteter, baking, glede og lykke :)

Du inspirerte meg faktisk til å begynne å bake igjen. Takk!!

På instagram heter jeg anettehareide.

Hilsen Anette

Anonym sa...

Koser meg med bloggen din, får masse inspirasjon og gode ideer :)
Fikk ukebladet Hjemmet i dag og kjente igjen hjemmet til din mamma :0)

Hjemme hos meg sa...

Hei!

Har akkurat laget innlegg selv og skrevet at jeg er på Instagram... Ganske ny der men det er gøy ;)

Klem anette (hjemmehosanette)

Anonym sa...

Hei Silje. Nydelig det var blitt på hytta, ja absolutt fantastisk!!! Jeg har en ekkel følelse av at du er i ferd med å slutte blogging og heller gå over til instagram???...Nei, nei!!! Jeg har fulgt bloggen din i ca 1,5 år nå og den lyser opp hverdagen min! Blir så glad av den. Koser meg virkelig med den, og er superredd for at du skal gi deg. Jeg vet ikke hva instagram er engang, men har gammeldags mobil, som jeg ser en annen har kommentert, og det medfører kanskje at jeg ikke kan følge deg der. Please, Silje ikke slutt å blogge!!! Du er fantastisk! Klem fra Kjersti Berg

Ninni sa...

Søte bilder! Følger deg både på blogg og instagram nå jeg:)

Finner alltid så mye inspirasjon inne hos deg:) Elsker borddekkingene dine!

Klem Ninni

Anonym sa...

Hva er instagram? Hvordan kommer jeg dit? Anyone? Gunn

Karina - tilbake i Bodø sa...

Jeg merker det samme som deg angående instagram. Går seg vel til utover høsten når det blir mer innetid :)

Ha en finfin kveld :)
Klem Karina

Hanne sa...

SÅ koselige bilder.. Følger deg jo på instagram også.. helt ening med deg SIlje, det er lettvint....:) Du de kakene... så jo fryktelig gode ut da... Oppskriften? :):):)

Två systrar sa...

Så mysig dag ni haft och vilken duktig tjej som hjälper till så ;-) Jag antar att det finns en del bilder med choklad på hela köksbordet, dotterns ansikte och golv ;-) Kram och ha en fin helg!! Charlotte

Anonym sa...

Hei Silje:)) Akkurat kommet på Instagram og der heter jeg Ingatopp2 Liker veldig godt bloggen din, men nå skal jeg prøve å følge deg på Instagram også:))