tirsdag 14. august 2012

Spenning


I kveld er både store og små spente her i huset. I morgen har vi en skolegutt! Og han er så klar som han kan bli! Det er igrunn mellomstesøster også, hun kan ikke forstå hvorfor ikke hun også kan begynne nå... Til neste år er det hennes tur, og da har vi to skolebarn, hjelpe meg:)


I dag har mannen og jeg hatt noen timer for oss selv. De ble tilbragt på kjøpesenter (juhu;)) og vi avsluttet kvelden med å spise på restaurant. Det skal ikke mer til enn et avbrekk fra hverdagsrutinene før jeg får ny energi. Vi fikk handlet litt av hvert også, både litt klær og blomster. Jeg hadde lyst på noe nytt til huset, men fant faktisk lite i butikkene nå. Jeg henger ikke helt med på trendene om dagen, selv om jeg synes det kan være lekkert hos andre. Det er godt vi er forskjellige:)



Nå skal skolesekken settes klar, og jammen må ikke tannfeen til verks i natt også! I kveld mistet skolegutten tann nr fire!



ha en kjempefin onsdag!



11 kommentarer:

MittLilleHjerte sa...

Gratulerer med skolegutt;)
Kan tenke meg at både mor og sønn har sommerfugler i magen i morgen;)

Lykke til:)

Janne

RugdeLykke❤ sa...

OI for en stor dag i dag! Alt det beste for mange gode første skoledag minner og en super start på skolekarrieren ellers :)

Fjordheim sa...

Herlig med en dag sammen med sin kjære, og få ordnet en del.
Så spennende med en skolegutt i huset.
lykke til med skolestart.
Ha en herlig dag :)

Karianne sa...

Gratulerer med skolegutten :) - det er en stor dag! Vi hadde 1.klassing i fjor, nå er han stor og "verdensvant" 2.klassing. Men har beholdt gleden over skolen og syns det er stas fortsatt.
Lykke til i dag!

Karianne sa...

Gratulerer med skolegutten :) - det er en stor dag! Vi hadde 1.klassing i fjor, nå er han stor og "verdensvant" 2.klassing. Men har beholdt gleden over skolen og syns det er stas fortsatt.
Lykke til i dag!

liljasandra sa...

Lykke til med lille store skolegutten!! alltid spennende dette.

Ønsker deg alt godt for dagen

Klem

vigdis sa...

Lykke til med skolestart! En ny epoke i livet, og spennende for alle parter!:) Husker skolestart for begge mine gutter godt!( synes det var " i går") På mandag starter min yngste på videregående!! Spennende det også og litt vemodig for mamma'n at gutta blir såå store :) Ha en flott dag!;) klem

Monica sa...

Gratulerer. Så kos at du er på blogger'n igjen:)

Britt Kristin sa...

Lykke til med skolestarten..her starter mine neste uke..så noen dager til med ferie...

Ha en fin kveld...

Britt..

Pss lagt deg til i min bloggrull...

Henrikke sa...

Takk for at du blogger! Jeg blir glad hver gang jeg er innom :-)

Mitt hjerte sa...

Gratulerer til flotte skolegutten din!
Du har all grunn til å være stolt:) Min Felicia hadde sin første dag på sfo i går og det var så stas. Likevel om det var mitt 3.skolebarn så blir det like spesielt og vemodig for hver gang:)
Artig at tannfeen dukket opp samme morgen;)

Fortsatt fin kveld!
Klem Merete