fredag 10. august 2012

Livstegn;)


Det er stille tider på bloggen. Men det er alt annet enn stille ellers. Vi er godt i gang med jobbing etter ferien, og barna i barnehage og på SFO. Nå blir det forberedelser til skolestart, og snart er det bursdager på rekke og rad her i huset! Blogglysten er derfor ikke helt tilstede, og et ødelagt objektiv til speilreflekskamera hjelper jo ikke på saken:) Tusen takk til dere som har etterlyst meg, jeg håper jeg snart er tilbake igjen:)

Bildet er fra soverommet på hytta, flere bilder kommer (som jeg har lovet før;))



Noe av det aller koseligste med å være på hytta var å pusse tennene med vann fra tannglass! Et kjært barndomsminne for meg, og kanskje blir det det for mine barn også! De fine glassene har vi fått fra Sverdrup gave & interiør.


I dag dro jeg rett til frisøren etter jobb, og nå møter jeg den nye årstiden som brunette! Tror jeg må fylle på høstgarderoben litt etterhvert også:)






ha en flott helg kjære lesere!




16 kommentarer:

Livy sa...

God kveld Silje!
Savner innleggene dine :-) Koselige bilder du viser fra hytta :-) Vi fikk forresten gjerdet i dag-gleder meg til det er satt opp(porten må vi vente en uke eller to på).

Ønsker deg en fin helg vennen☺ Stor klem

Flisan sa...

Elsker de fine vannglassene til å pusse tennene i!
det bringer frem mange barndomsminner hos meg også!
herlig !
god helg :-)

MittLilleHjerte sa...

Så utrolige fine tannpusse-glass:)
Herlige minner ja:)
Savner helt klart innleggene dine.
God helg og kos deg masse med familien;)
Klem

KinesKlode sa...

Det er så koselig å være på hytte uten all luksus som vi har i det daglige!
Lykke til som brunette! ;)

Anonym sa...

Endelig "lyd" fra deg ;-) Så flott dere har det på hytta. Vil gjerne se bilder av den nye hårfargen :-) Nyt dagene. Marianne E

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Koselige hytte bilder
Ha en knall fin helg
klem

Anonym sa...

Godt å høre fra deg igjen! Hytta deres ser superkoselig ut, dere er virkelig flinke... Kanskje vi snart får se deg som brunette også?:-)God helg! Klem fra Maiken.

Min stil sa...

Heisan du og velkommen tilbake igjen.
Kjenner selv at hverdagen sluker meg litt og blogging kan fort bli bortprioritert.

Superflotte tannpusseglass foresten.
:) Susanne

Mitt hjerte sa...

Så delikate farger på soverommet og kjempesøt dukkeseng nede til høyre der:) jeg er sikker på at barna dine kommer å få gode oppvekst minner på hytta deres og spesielt med de fine tannglassene! Vi børster tenner ute i friluft på hytta, da det ikke er innlagt vann. Selv synes jeg det er såå sjarmerende når små barbeinte står i nattkjjolen og børster tenner ute' ikke alltid like fristende for dem mørke høstkvelder, men jeg vil tro det er noe som kommer til å bli koselige minner når de blir voksne:)
Oppdaget i skrivende stund at jeg ikke lå som følger hos deg, enda jeg har fulgt deg i flere år! Men nå, har jeg lagt meg til og ble følger nr 1600:))) veldig morro med rundt tall;)
Tusen takk for at du blogger og deler med deg så mye av livet ditt! Jeg blir veldig inspirert når jeg leser bloggen din og veldig veldig glad:)
Godtatt klem fra Merete

Hjem og Glede sa...

Å det er alltid så kos med innlegg fra deg!
Og at man ikke allltid kan være like aktiv på blogg tror jeg vi alle opplever innimellom.
Nydelige bilder som ALLTID skjønne Silje!
Gleder meg å se brunetten.sikkert kjempefint!
Kose deg videre og god søndag!

Smil og klem
Camilla.

Siri sa...

Herlig, herlig!! Klem Siri

Rosehagen sa...

Hei på deg;)
Hytteliv og gode barndomsminner er så koselig;) Guttene mine holder fast på at slik vi hadde det på hytta da de var små, slik skal det være:))
Å du, da er vi to som har skiftet hårfarge;)))

God jobbeuke;))

Klem fra Ann-M.

Malene sa...

Elsker stilen din!
Den er så harmonisk og levende.
Her skal nok en litt mindre interiøsbevisst mamma finne masse tips ;)

Hanne sa...

Gleder emg til du er tilbake igjen :):)

Anonym sa...

Hei Silje! Fine bilder fra hytta! Lurer fælt på hvor du har kjøpt det skiltet på det første bildet?
Mvh Kristina

Linda sa...

Så fine hyttebilder! :)