tirsdag 31. juli 2012

Takk!


Tusen, tusen takk for alle de utrolig koselige ordene om hytta vår! Vi har jobbet mye, og jeg har gledet meg til å vise dere, og FOR en respons! Dere er herlige:)

Jeg mangler noen gode nå-bilder av soverommet, så flere bilder kommer etter vi har vært på hytta neste gang! Igjen, tusen takk:)





Hverdagen er tilbake for oss. I morgen begynner Ferdinand på SFO, og Constanse i barnehage. Sistnevnte gir meg litt vondt i hjertet, men jeg tror nok hun kommer til å trives der! Det er ikke noe å si på aktivitetsnivået om dagen, og det blir sikkert moro med nye venner! Som regel er det vel mammaen det er verst for:)




Nå skal jeg lage litt god kveldsmat til mannen og meg selv, og så blir det sofaen resten av kvelden! Snille mamma har passet ungene i dag, og i tillegg halvert strykehaugen min! Gull verdt når man kommer litt sliten hjem fra jobb:)





ha en fin siste kveld i juli!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Ikke stress med de bildene, du fortjener å slappe av nå! Jeg kan vente litt med de soveromsbildene. ( meeen bare såvidt altså.....jeg er sabla spent.....) Har sendt mail til Bonytt å tipset om hytta di! Jeg bare MÅTTE skryte av dere to :-D
God kveld fra meg. Jeg hopper over sofaen å går rett i seng med ei god bok!
Anne K

silje-sin sa...

Hei Anne K:)

Det drøyer nok ikke så lenge før bildene kommer!:) Har du sendt mail, du er gal;) Tusen takk for fine ord! Ønsker deg en fortsatt god sommer! klem fra Silje.

Bondekjerringa sa...

Jaggu ikke rart du har fått så mange kommentarer, for dere har jo virkelig gjort en FANTASTISK jobb med hytta! FOR en forandring. Jeg husker godt innlegget ditt om hytta, og hvor usikker dere var. Men likevel tok dere sjansen, og jeg ser jo at det absolutt er verdt det. Igjen; FANTASTISK jobbet! Gleder meg til å se soveromsbilder :))
-Bondekjerringa-

Tonje Merethe sa...

Hytta deres er utrolig flott! Fineste og mest sjarmerende hytta jeg noensinne har sett. Bittlitt (ok, mer enn bittelitt) missunnelig på den fine hytta altså.

Lykke til med SFO og bhgoppstart. Her starter Nathalia på SFO til mandagen, og det er passe spennende (og skremmende).

Ha en flott kveld!
Klem fra Tonje Merethe

Britt Kristin sa...

Hytta er kjempefin..så du fortjener kommentarene..

Lykke til med SFo og Barnehage....

Ha en fin Onsdag..

Britt

Två systrar sa...

Ja jösses vilken förvandling....Vilket enormt fint jobb ni gjort! Imponerad!!! Var alla saker man såg på förebilderna kvar när ni flyttade in? Kram C