søndag 1. juli 2012

Juli!



Så er plutselig juli her, og jeg håper (nok en gang!) sommerværet kommer med den... Jeg skal jobbe i et par uker til, og så er det endelig ferie! Føler at nesten hele Norge har sommerferie nå, hvordan er det med deg?;)



I morgen er det opp og hopp, unger i barnehage og så på jobb, men på kvelden skal bestevenninna mi og jeg ha skravlekveld på hytta! Vi har vært der i dag og satt noen ting på plass, men det er fortsatt mye igjen. Men med stearinlys, puter og pledd og litt sjokolade skal vi nok kose oss! Kanskje blir det fyr i ovnen også:)




ha en fin juliuke!



7 kommentarer:

Fjordheim sa...

Høres ut som en herlig avslutning på dagen. Kos deg :)

Ninni sa...

Digger headingen din:)

Bildene dine er alltid så lekre!

Klem Ninni

Rosehagen sa...

Hei på deg;)
Høres helt fantastisk ut;) Skravlekvelder med venninner er gull;)
Jeg har lærerferie fra i dag, og setter kursen til en venninne i morgen. Svabergtur;) Gleder meg!!
Men egentlig ferie blir det når mannen tar ferie om 2 uker: Blir godt det;)

Kos deg masse;)
Nydelige bilder;)


Klem fra Ann-Mari

Tonje Merethe sa...

Nydelige peoner.

Venninnekvelder er gull ja. Min bestevenninne er på ferie, men skal nok få til venninnekvelder med noen andre søte venninner en av de nærmeste dagene.

Jeg har ferie nå, og har ferie helt til 8.august. Deillig med en så lang ferie nå.

Ha en flott kveld på hytta!¨
KLem fra Tonje Merethe

Fru Usken sa...

herlige bilder! å det høres så koselig ut med hytte - det øøøøønsker jeg meg sååå!! så skjønnt at jenta di koser seg i lekehytta og:)
klem fra meg.)

Trines Hus og Hage sa...

Hei Silje

Takk for så koselig kommentar hos meg. Det er herlig å komme inn på bloggen din og se alle de lekre bildene. Herlige blomster, nydelige farger og koselige bilder av veslejenta i lekestua.

Kosekvelden med venninna di hørtes veldig hyggelig ut. Viktig å unne seg slike kvelder innimellom.

Sommerklem fra Trine

Ana Cooks sa...

i just love peonies!!! ;)

http://tapasnalingua.blogspot.com