tirsdag 3. juli 2012

Et lite glimt...


...av hytta! Jeg hadde tenkt til å vente med å legge ut bilder av hytta til den er helt ferdig, men la ut dette bildet på instagram i går, og fikk lyst til å vise det på bloggen også! Som jeg skrev i siste innlegg hadde bestevenninna mi og jeg en koselig skravlekveld der i går. Herlig å reise vekk, og sitte i sola og nyte stillhet og fuglesang. Da sola gikk ned satt vi oss inn under hvert vårt pledd og fortsatte sjokoladespising og skravling der! Gleder meg til flere sånne kvelder:)


Slik var utsikten fra verandaen, nesten så man skulle tro det var sommer;)


Nå skal jeg ut å male nok et strøk på køyesenga som skal være der oppe! Og kanskje jeg skal slenge det nye sengetøyet i vaskemaskin også:)





ha en fin julikveld!




18 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Så nydeligt det ser ut i hytta med møbler og farger i rommet,kjempefint:)
Fin kveld til deg!
Klem

Tonje Merethe sa...

Nydelig!
Ha en fin kveld.
-Tonje Merethe

ps. har nå en sommerlig give away som passer fint på hytta deres ;)

A-H sa...

Så kos det ser ut:) Heldige dere som har en hytte så nært:)

Klemmer

Marits Hverdagsgleder sa...

Der blir det koselig :) Nydelige sarte farger, I like :)

Monica sa...

Hei på deg.
Ser veldig koselig ut, nydelige farger!
Ønsker deg en riktig fin kveld, og en fortsatt glad sommer med sol og varme.
Smil og klem fra Monica

Fjordheim sa...

Et kjempekoselig rom. Det skapet var flott. Det kommer til å bli mange gode stunder på hytta.
Ha en god dag :)

Kaoskontroll sa...

spennende med et bilde fra hytta, det ser så koslig ut! Nydelig farge på skapet!
Fortsatt fin kveld!!

MittLilleHjerte sa...

Så nydelig dere har fått det på hytta!:)
Gleder meg til å se flere bilder derfra:)
Ha en herlig kveld;)
Klem Janne

Anonym sa...

Åh fy fillern så flott! Dere er sååå flinke! Dette bare må komme i et blad! Hallo er det noen journalister der som kan lage en reportasje ??? Kan ikke vente til jeg får se resten av hytta!!!
Spent hilsen fra Anne K

silje-sin sa...

Takk for herlig kommentar Anne K:) Og takk til dere andre også:) Flere bilder kommer etterhvert!

Jatte sa...

Såååå fint det blir :)
Gleder meg til og se maaaasse flere bilder etterhvert!

Sommerklem fra Jatte..

Anonym sa...

Nyyyyyyydelig, Silje. Åh, så jeg gleder meg til å se resten!! Dere har jammen stått på, og vært superflinke.

Sommerklem fra Kjersti Berg

Caroline sa...

Så flott det blir på hytten deres:)
Hjørneskapet er jo bare nydelig!!!
Spennende å se flere bildre derfra etterhvert:)
Klem Caroline

Anonym sa...

Kjempefint Silje :o))Åsså så koslig med sånne skravle-kvelder da :o)Gleder meg som mange her gjør på deres vegne :o)) Nyt sommeren å klem fra Solveig :o))

Anonym sa...

Dette så virkelig koselig ut! :o) Hvilken farge har du brukt på hjørneskapet? jeg skal pusse opp i gangen og tenker en slik farge hadde passet utmerket på ei litt slitt skohylle som trenger fornyelse! :o)
God sommer!

Hilsen Trine

Linn sa...

Nydelig! Gleder meg til fortsettelsen :)

Anonym sa...

heisann!! første gang inne på siden din i dag :)Og jeg likte godt det jeg så!!
kjempe fint hjørneskap du har på hytta!! den fargen på skapet, har du malt det selv?? hvilken farge kose er brukt?? hadde passet kjempe bra på en gammel kommode jeg skal pusse opp :)
hilsen tone fra hamar!

Gårdejerinden sa...

Hvor ser det bare godt ud - glæder mig til at se flere billeder.
Hvor er I heldige at have sådan et fristed :0)