torsdag 28. juni 2012

Støvrosa...


...og annen rosa.

Noen ganger må jeg bare slippe alt jeg har i hendene og finne kameraet. Noen som kjenner seg igjen?:) Det skjedde i går, da jeg lagde middag. Jeg kikket inn i stua og der var alt bare rosa. Skikkelig rosablogging med andre ord;)



Rosa peoner...



...kjøkkenhåndklær i sukkertøyfarger, til hytta selvfølgelig..



...nyvasket sengetøy som måtte hentes inn fra snora i full fart da sommerregnet plutselig kom, og et nymalt støvrosa skap i bakgrunnen. Det skal stå på soverommet på hytta.



De nye skjønne koppene fra Sverdrup gave og interiør.




Så er det snart ukas beste dag igjen, hipp hurra! Ukene går fort mot sommerferie nå, og hytte-innvielse!





ha en flott fredag fine mennesker!



Noen svar på tampen, siden jeg har en lei tendens til å glemme det...


Huset vårt er malt i rørosrød. Tror det finnes seks forskjellige varianter av den, jeg pleier å be om den som er mest brukt:)

Det hvite på huset er vanlig hvit...

De rosa glassene fikk vi til bryllupet men jeg tror de kommer fra House Doctor?



Dere som ikke får svar, spør igjen!



13 kommentarer:

Marits Hverdagsgleder sa...

Jeg er ikke så "rosa av meg", men dette var jo søtt da :)
Klem

Anonym sa...

Så koselig:) heter fargen støvrosa?

silje-sin sa...

Tusen takk anonym:) ja, fargen på skapet heter støvrosa.

Beth sa...

Ååå, såå nydelig det rosa skapet ditt er? Det må du vise ordentlig fram i et innlegg...
Rosa er en farge som er som balsam for sjelen...:-)

TonstadTunet sa...

Oi, så romantisk og koselig det er hos deg!
Fine bilder :)

Anonym sa...

Hei Silje. Nydelig som vanlig:) Har sendt deg en mail med noen spørsmål igjen jeg da:)

Klem Kjersti Berg

mirjamsdrøm sa...

Å så mange herlige rosa farger og ting :)
Virkelig til å bli glad av!
Fin helg til deg ;)
Klem

Adjunktista sa...

Koseleg! Moro å ha det fint rundt seg!

Camillas Lantliv sa...

Fantastiska bilder som vanligt. Støvrosa, det var lika vackert till utseendet som själva ordet:).

Trevlig helg finaste Silje!

<3

Tonje Merethe sa...

Nydelig rosa innlegg. Finnes ikke noen finere farge enn rosa. Det er mange fine farger, men jeg går iallefall alltid tilbake til rosa.

Ha en flott helg Silje!
-Tonje Merethe

mkm sa...

nydelig farge på skapet!! :) god helg til deg! -monakristin

Anonym sa...

Tusen takk for svar ang. glassene:) En nydelig gla farge på skapet, må nok finne et prosjekt å prøve den ut på. Ha en go helg.

-Siren-

Anonym sa...

Hei! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt kjøkkenflisene dine? Jeg har kikket lenge og overalt etter de;) veldig koselig og inspirerende blogg!:) hilsen Ruth:)