onsdag 13. juni 2012

Sommerdag!


I dag var vi heldige og fikk fint sommervær på fridagen vår! Temperaturen har riktignok ikke vært veldig høy, men sol og blå himmel er en god start:)

 

Hurdalsrosa er først ute med å blomstre i hagen. Gleder meg til fortsettelsen!


Og så de vakreste av dem alle... Akeleier! For noen små mesterverk! Men de er giftige, så det gjelder å holde ungene unna. De har heldigvis ikke for vane å spise blomster da...:)




Constanse går noen skritt på egenhånd, men synes det er best å ha noe å holde seg i. For midt-i-mellomsøster er det tights eller skjørt som gjelder om dagen, bukser er utelukket... Jeg har vært på shopping i kveld, og funnet noen godbiter både til ungene og meg selv.

 

Nabojenta kom bort, og da ble det piknik i hagen.



Selv om vi har tilbragt mye tid ute har jeg fått gjort litt inne også. På hyllene på kjøkkenet var det på tide med en opprydning!






Det fine bestikket har vi fått til hytta, i innvielsesgave fra mamma!


Nå er det skal jeg snart legge meg, i morgen er det fullt opp med jobb, sommeravslutning og venninnebesøk på kvelden. Men først skal jeg nyte et kaldt glass brus og en sjokoladebit med mannen, vi har nemlig vært sammen i 9 år i dag! Ekte småbarnsforeldrefeiring:)




ønsker alle fine junidager!


19 kommentarer:

gabraj sa...

Piękny blog.Bardzo inspirujący. Pozdrawiam
Gabi Poland

christina sa...

Så nydelige bilder :) Fikk masse inspirasjon til hva jeg kan ha i norgesglassene mine :)

Petrine sa...

Ser ut som en fin dag :)

Så mye fint du har på kjøkkenhyllene dine da. Veldig fint bestikk du har fått også ♥

Kos deg!

MittLilleHjerte sa...

Så nydelige bilder:) Ser ut som dere koser dere i godværet! Deilig:)
Stilig å bruke glass til oppbevaring!
Klem Janne

Rosehagen sa...

Hei;) Så koselig med litt markering av årene som kjærester;)
Du er flink til å lage koselige innlegg med inspirasjon og hverdagsglede.
Ha en fin kveld;)
Klem fra Ann-M.

Anonym sa...

Gratulerer til dere:) Føler jeg skriver det ofte, men jeg mener det virkelig; Jeg blir så utrolig glad av å lese bloggen din! Du inspirerer meg virkelig!!Nydelige bilder og koselige ord:) Noen ganger sitter jeg og koser meg med gamle innlegg fra deg. Det dukker(merkelig nok ;)) stadig opp innlegg jeg ikke har sett/lest før(som er noen år gamle..)Helt topp, blir nemlig aldri lei:)Takk (igjen;)) for at du blogger, Silje!Klem fra Marte :)

Brunt sukker sa...

HEI... SÅ DEILIGT Å HA FRI PÅ EN SÅ FINE DAG :))BRA DER KOSER DERE!MÅ SI MEG VELDIG ENIG MED HUN OVER HER ...HAR LAKT MEG TIL SOM FØLLER NÅ SOM JEG HAR FÅTT MIN EGEN BLOGG..MVH ELI:))

FruLykke sa...

Gratulerer! :)
Synes det er en herlig måte å markere dagen på, her er det sjelden det er overskudd til å kose oss på kveldstid etter barna er lagt seg. Alt av alene tid er gull hvert når man er småbarnsforeldre ;)

Vil også si at jeg synes du har en så utrolig koselig blogg, og så mye koselige ting å blogge om :)

Klem Annie

Anonym sa...

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de søte blomsterkassene du har ved inngangspartiet?... De er så søte! Hilsen Marte (igjen :)).

Therese sa...

Å, gratulerer Siljemor. Ja, vi er heldige som har slike kjekke og snille menn i våre hus. Takknemlig for det. Vi snakkes i morgen da.

Klem

Kaoskontroll sa...

Nydelig bilder, med mye god sommerfølelse!! Ser ut som dere har hatt en fin dag. Akeleiene er så nydelige!

Ønsker deg en fortsatt fin uke :)

RugdeLykke❤ sa...

Gratulerer så mye med feiring :o) Nydelige bilder igjen! Gleder meg alltid til å titte innom bloggen din! Håper solen fortsetter å skinne på deg og dine! God uke videre!

Jatte sa...

Gratulerer med 9 års dagen!;)

Skjønne bilder fra en fin sommerdag!

Ha en din natt,
klem Jatte♥

Tannlege-trollet sa...

Så utrolig flotte bilder Akeleier er helt nye blomster
for meg.

Anonym sa...

Gratulerer så mye, Silje. Jeg blir hoppende glad hver gang jeg ser du har postet et nytt innlegg:)

Klem fra Kjersti Berg

Petitchoux sa...

Nydelige bilder med en herlig stemning:)
takk for deilig inspirasjon. synes bloggen din er helt herlig!!! Ha en fin dag videre:)
klem AC

Kristin sa...

Bloggen din er bare en stor estetisk opplevelse, gleder meg til hvert nytt innlegg!

Aga sa...

Es ist sehr schön. Gruss aus Poland (www.kuraznadmorza.blogspot.com)

Kamila sa...

Po raz pierwszy widzę czerwone orliki!!! Wspaniałe kwiaty!
Pozdrawiam -wierna czytelniczka ;)