torsdag 7. juni 2012

Sløyfedilla!


For noen dager siden fikk vi en herlig og fargerik pakke i posten! Det var den fine annonsøren min lille martine som hadde sendt oss sommerlige sløyfer og spenner til jentene, i friske farger:) Jeg har skrevet om hårpynten fra den lille prikken over i'en før, og jeg får ikke fullrost den nok!




Fra før har vi sløyfer i hvitt, blått og rødt, og de er i bruk nesten daglig! Begge jentene mine har veldig glatt hår, men disse sitter på uten å skli ut. Og nå kan man kjøpe hårpynt fraktfritt hos lille martine!





Så nærmer det seg helg igjen, og den skal være hjertelig velkommen:) Vi skal nok en tur opp på hytta igjen, nå er stuevegger og stuegulvet ferdig malt! Det gjenstår en del på soverommet, men så kan vi faktisk begynne å innrede litt:)






ha en super kveld!

4 kommentarer:

Adjunktista sa...

Så fine! Hårspenner og hårstrikkar er forbruksvare her i huset, men desse ville eg ha passa ekstra godt på!
Fin blogg du har!

Anonym sa...

Kjempe søte hårspenner! Åh, jeg gleder meg så utrolig mye til å se hytta når du har fått litt ting på plass og sånn, kan bare tenke meg det blir nydelig! Du er jo så flink til nettopp det; å få det koselig rundt deg!!:) Ønsker deg og familien en kjempe god helg!:-) Klem fra Marte

ennahs lille hjørne sa...

Herlige hårspenner :)
Gleder meg til jeg kan kjøpe sånne til min lille jente når hun blir større!! Blir spennende å se hvordan det blir me hytte-prosjektet deres :)

Anita Kristin sa...

Så fine. Her vert klemmer og hårstrikk brukt dagleg og det er vanskelig å finne klemmer som sit godt i håret. Takk for tipset, kjem nok til å prøve ut desse.